کد خبر : 1544060 | 17 مرداد 1397 ساعت 09:01 | 20.7K بازدید | 0 دیدگاه

احتشام: مى خواست به سالن بدنسازى مردان برود!

دلیل راه ندادن لیلا رجبى به آفتاب انقلاب چه بود؟

معاون مجموعه آفتاب انقلاب به اظهارات قهرمان سابق پرتاب وزنه واکنش نشان داد.

دلیل راه ندادن لیلا رجبى به آفتاب انقلاب چه بود؟

به گزارش "ورزش سه"، لیلا رجبی که بعد از ازدواج با پیمان رجبی تابعیت ایرانی دریافت کرد و در 2 دوره المپیک با نام ایران در مسابقات پرتاب وزنه حاضر بود، بار دیگر به خاطر برخورد مسئولان گلایه‌هایی را مطرح کرده است. او که بعد از المپیک 2016 به خاطر برخی انتقادهای تند از ورزش حرفه‌ای خداحافظی کرد، از منع ورودش به مجموعه آفتاب خبر داده و برای مسئولان ابراز تاسف کرده؛ اتفاقی که مشابه آن چند روز قبل برای خواهران منصوریان در صداوسیما رخ داده بود!


مدتی بود به خاطر دوری از ورزش حرفه‌ای خیلی نامی از لیلا رجبی در رسانه‌ها و فضای مجازی به میان نمی‌آمد اما او که یک بار شدیدا مورد حمایت مردم و رسانه‌ها در قبال انتقاد یک کارشناس قرار گرفته بود، بار دیگر حاشیه‌ساز شد. این قهرمان پرتاب وزنه که سابقه کسب مدال نقره در بازی‌های آسیایی را در کارنامه دارد، ماجرا را اینطور شرح داده است: «بعد از مدت‌ها برای تمرین و یادآوری خاطرات 10 ساله به مجموعه آفتاب انقلاب رفتم اما ای‌کاش نمی‌رفتم. انگار مرا نمی‌شناختند و من را یک ایرانی نمی‌دانستند. گفتند از همان راهی که آمدی، برگرد!»


حتما یادتان هست که بعد از المپیک 2016 نیز فدراسیون دوومیدانی با لیلا رجبی به اختلاف خورد و یکی از مسئولان وقت فدراسیون در برنامه زنده تلویزیونی علیه این ورزشکار زن صحبت کرد. این مساله که جنجال بزرگی را به همراه داشت، گویا همچنان فدراسیون و این قهرمان سابق را از هم دور نگه داشته است. ابتدا با مجید کیهانی، رییس فدراسیون دوومیدانی تماس گرفتیم تا واکنش او به صحبت‌های رجبی را بدانیم که در پاسخ فقط این جمله را شنیدیم: «مجموعه آفتاب انقلاب ضوابط خاص خودش را دارد که برای همه حتی رییس فدراسیون هم رعایت می‌شود.» رییس فدراسیون دوومیدانی توضیح بیشتری نداد.


احتشام: می‌خواست به سالن بدنسازی مردان برود!


محمد احتشام که سرپرستی مجموعه آفتاب انقلاب به عنوان تنها مجموعه استاندارد دوومیدانی در تهران را برعهده دارد، در پاسخ به سوال ما مبنی بر چرایی راه ندادن لیلا رجبی به این مجموعه می‌گوید: «اینکه گفته می‌شد لیلا رجبی راه داده نشده، درست نیست. ما رجبی را راه دادیم اما این ورزشکار گفت که می‌خواهد به سالن بدنسازی برود. ما هم طبق قوانین و عرف به او گفتیم که این اجازه را در ساعت مخصوص به بدنسازی مردان ندارد. رجبی قبل از حضورش هماهنگ نکرده بود و آن ساعت که به مجموعه آمد، به بدنسازی مردان اختصاص داشت. ما به او گفتیم ساعت‌هایی مخصوص به بانوان تشریف بیاورند و در خدمتشان هستیم.»


وی درباره اینکه لیلا رجبی بعد از خداحافظی از تیم ملی چند بار به این مجموعه مراجعه کرده، می‌افزاید: «شاید ماهی یک بار در یکی، 2 سال اخیر من رجبی را در مجموعه می‌بینم. هر زمان آمدند، به بهترین نحو با او برخورد کردیم. این بار هم شخصا با او صحبت کردم و گفتم می‌توانید به بخش‌های دیگر مجموعه بروید اما چون بدنسازی مخصوص مردان در آن ساعت بود، اجازه ورودشان را ندادیم.»

دیدگاه‌ها