کد خبر : 1544340 | 18 مرداد 1397 ساعت 13:12 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

ترکیب احتمالی ذوب آهن برابر سایپا

سبزپوشان اصفهانی پس از یک تقابل جذاب و دیدنی در مقابل استقلال، حال در هفته سوم می بایست رودرروی شاگردان علی دایی به میدان روند.

ترکیب احتمالی ذوب آهن برابر سایپا

به گزارش "ورزش سه" شاگردان امید نمازی در ذوب آهن لیگ هجدهم را با تغییراتی گسترده آغاز کردند اما توانستند در آغاز راه با پیروزی مقابل نساجی شرایط خوبی را به دست آورند؛ ذوبی ها در هفته دوم در جدالی جذاب و دیدنی در مقابل شاگردان وینفرد شفر به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند تا با عملکرد نسبتاً قابل قبول خود را مهیای حضور در هفته سوم مسابقات کرده اند. آنها از آغاز لیگ تاکنون مرتضی تبریزی مهره کلیدی خود را از دست داده اند اما ادی هرناندز مهاجم تازه وارد و هندوراسی ذوبی ها نشان داده است که می تواند به خوبی در نبود تبریزی برای ذوب آهنی ها درخشان ظاهر شود و باید دید عملکرد خوب او ادامه دار خواهد بود یا خیر؟

 

بی شک یکی از پست هایی که در طول فصل کمتر به نظر می رسد که بخواهد دچار چالش شود دروازه ذوب آهن است؛ زیرا آنها رشید مظاهری آماده را در اختیار دارند و روی نیمکت باقر صادقی مترصد یک فرصت است. مظاهری حتی در تقابل با استقلال هم علی رغم دریافت دو گل توانست با چندین واکنش عالی و یک سوپر واکنش در مقابل ضربه روح الله باقری تیمش را از شکست نجات دهد. با این تفاسیر به احتمال فراوان رشید مظاهری سنگربان سبزپوشان اصفهانی خواهد بود.

 

در خط دفاع ذوبی ها وحید محمدزاده را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند و به نظر می رسد سرانجام فرصت بازی به هادی محمدی فرا می رسد تا با محمد نژادمهدی زوج دفاعی تیمش را در تقابل با سایپا تکمیل کند؛ در دفاع راست بی شک با توجه به عملکرد کم نوسان میلاد فخرالدینی او انتخاب اول نمازی خواهد بود و در جناح چپ دفاع احتمال حضور مسعود ابراهیم زاده و مهران درخشان مهر وجود دارد زیرا در بازی اول مقابل نساجی، ابراهیم زاده در این پست به میدان رفت و در دیدار مقابل استقلال درخشان مهر؛ اما با بررسی های انجام شده و با توجه به اینکه در دیدار استقلال حملات متعددی از جناح راست انجام شد و درخشان مهر نتوانست آنطور که باید در میدان حاضر شود به نظر می رسد انتخاب نمازی برای تقابل با شاگردان علی دایی مسعود ابراهیم زاده باشد.

 

به احتمال فراوان در میانه میدان قاسم حدادی فر و حمید بوحمدان زوج میانه میدان ذوب آهنی را شکل خواهند داد و محمدرضا حسینی آماده که در طول دو هفته اخیر یکی از ستارگان لیگ هجدهم بوده در وینگر راست برای ذوبی ها به میدان خواهد رفت؛ در جناح چپ ابهاماتی وجود دارد زیرا در بازی های گذشته از رضا حبیب زاده در این پست استفاده می کرد که او در تقابل با استقلال مصدوم شد و به جای او محمدرضا عباسی به میدان آمد. حال نمازی برای جناح چپ خود چند گزینه را مدنظر دارد که به نظر می رسد از میان حقدوست، سیلوا و عباسی این محمدرضا عباسی جوان و آماده است که شانس بیشتری برای حضور در وینگر چپ را دارد. در پست هافبک بازیساز هم مطابق انتظار به نظر می رسد امید نمازی از محسن مسلمان استفاده کند تا بتواند با استفاده از هوش و قدرت بازیسازی او از نقطه ضعف های دفاع سایپا به خوبی بهره ببرد.

 

با جدایی تبریزی، امید نمازی می تواند از مسعود حسن زاده و ادی هرناندز در پست مهاجم هدف استفاده کند که در طول دو بازی اخیر ادی هرناندز فوق العاده درخشان ظاهر شده است و با توجه به عدم آمادگی حسن زاده به نظر می رسد بازهم انتخاب نمازی هرناندز باشد تا بتواند با استفاده از قدرت تمام کنندگی او دفاع سایپا را آزار دهد.

 

ترکیب احتمالی ذوب آهن:


محمدرشید مظاهری - هادی محمدی - محمدنژاد مهدی - میلاد فخرالدینی - مسعود ابراهیم زاده - قاسم حدادی فر - حمید بوحمدان - محمدرضا حسینی - محسن مسلمان - محمدرضا عباسی - ادی هرناندز

دیدگاه‌ها