کد خبر : 1544703 | 19 مرداد 1397 ساعت 21:01 | 65.6K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ تند پپ به رئیس فدراسیون آرژانتین

چرا گواردیولا سرمربی تیم ملی آرژانتین نشد؟

پپ گواردیولا، سرمربی تیم منچسترسیتی پاسخ کلودیو تاپیا، رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین را داد.

چرا گواردیولا سرمربی تیم ملی آرژانتین نشد؟

به گزارش "ورزش سه"، بعد از نتایج ضعیف آرژانتین در رقابت های جام جهانی 2018، فدراسیون فوتبال آرژانتین تصمیم به اخراج خورخه سامپائولی گرفت و اکنون مدیران این فدراسیون به دنبال یک گزینه جدید برای هدایت آلبی سلسته هستند. 

چند روز پیش کلودیو تاپیا مدعی شد برای استخدام کسی مانند پپ گواردیولا برای آلبی سلسته نیاز به یک کیف پر از پول است زیرا او خواسته های زیادی دارد اما گواردیولا این اخبار را تکذیب کرده و مدعی شد سرمربی تیم ملی آرژانتین باید اهل همان کشور باشد.

 

1322390

 

 

گواردیولا گفت: "من خیلی متاسفم زیرا رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین نمی تواند بگوید حقوق من خیلی بالا و شگفت انگیز است. هیچکس نمی تواند با من مذاکره کند چون من با منچسترسیتی قرارداد دارم و می خواهم اینجا بمانم پس درست نیست کسی به من بگوید چرا این کار را می کنم.

 

مربی تیم ملی آرژانتین باید آرژانتینی باشند و آنها تعداد زیادی مربی باکیفیت در کشور خود دارند پس من نمی توانم هدایت این تیم را در دست گیرم. من نمی دانم که در آینده چه اتفاقی می افتد، اما او برای حقوق و دستمزد او مجبور است با من صحبت کند. "

دیگو سیمئونه، مائوریسیو پوچتینو و مارسلو گایاردو از دیگر گزینه هایی هستند که فدراسیون فوتبال آرژانتین برای جانشینی خورخه سامپائولی در نظر دارد.

دیدگاه‌ها