کد خبر : 1544845 | 20 مرداد 1397 ساعت 12:35 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

اتفاقات سال پیش در پدیده برایم تکرار می شود

یوسفی: تیم‌های دیگر مشکلات گسترش را بزرگ می‌کنند

هافبک گسترش فولاد اعتقاد دارد تیمش اسیر بدشانسی شده و در آینده شرایط بهتری برای شاگردان فیروز کریمی رقم می خورد.

یوسفی: تیم‌های دیگر مشکلات گسترش را بزرگ می‌کنند

محسن یوسفی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره تساوی تیمش مقابل سپیدرود رشت عنوان کرد: ما در این مدت مقابل حریفان خوب کار کردیم اما اتفاق بدی که پیش آمد این بود که تمام گل هایی که به ثمر رساندیم همه اش مساوی از آب درآمد. ان شاالله به زودی یک برد سه امتیاز خوب به دست بیاوریم تا هم از لحاظ امتیازگیری و هم از لحاظ جدولی شرایطمان خوب شود.


وی درباره شرایط خودش تاکید کرد:  بعضی اتفاقات سال گذشته و داستان هایی که اول فصل در پدیده برایم پیش آمد من را از شرایط خوبم دور کرد اما دیگر به آن روزها فکر نمی کنم. بعد از آن خودم خیلی زحمت کشیدم و فشار زیادی به خودم وارد کردم تا بتوانم به روزهای خوبم بازگردم البته آقای کریمی هم در این مدت به من خیلی لطف داشتند. انشاالله همین روند خوب ادامه پیدا کند.


هافبک گسترش فولاد ادامه داد: گسترش هم امسال به مانند خیلی از تیم ها مشکلاتی دارد اما بقیه تیم ها پیازداغش را زیاد می کنند. ما هم کمابیش آنچه برای خیلی از تیم ها رقم خورد برایمان اتفاق افتاده به طور مثال ما در این بازی تازه دو بازیکنانمان به تیم اضافه شدند و آن هم در حالی که تنها یک هفته تمرین کرده بودند. ضمنا تیم ما دو هفته قبل از بازی ها تشکیل شده بود و بازی های خوبی انجام دادیم اما آنطوری که باید امتیاز جمع کنیم، جمع نکردیم. ما در نیمه دوم بازی با سپیدرود موقعیت های زیادی داشتیم و باید حتما در خانه خودمان سه امتیاز بازی را می گرفتیم ولی متاسفانه موقعیت هایمان گل نشد.


یوسفی همچنین گفت: بازی با پیکان آن هم در تهران سخت است، آنها در این سه هفته خوب نتیجه گرفته اند و ساختار دفاعی خوبی دارند. ما اگر کمی خوش شانس باشیم می توانیم بازی ها را ببریم چون در بازی های گذشته شانس با ما یار نبود. تلاشمان را در بازی آینده بیشتر می کنیم تا شانس با ما یار باشد و بتوانیم با امتیاز از این بازی خارج شویم. 


یوسفی درباره شانس خودش برای آقای گل افزود: فعلا اصلا فکرم این نیست که برای آقای گلی بجنگم ضمن آنکه پستم طوری نیست که به این موضوع فکر کنم چون من در میانه میدان هستم و خصوصیت خودم هم اینطور است که بیشتر در وسط زمین کار می کنیم. اگرچه تمام تلاشم را می کنم که بهترین نمایش و بهترین نتیجه را برای تیمم رقم بزنم و اکنون هم تمام فکر و ذکرم موفقیت گسترش است و به چیز دیگری فکر نمی کنم.

دیدگاه‌ها