کد خبر : 1544861 | 20 مرداد 1397 ساعت 14:36 | 44.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیغام اینستاگرامی مبهم پوگبا پس از نمایش درخشان

پل پوگبا شب گذشته ستاره منچستریونایتد برابر لسترسیتی بود و کمک کرد شیاطین سرخ به اولین برد فصل دست یابند.

پیغام اینستاگرامی مبهم پوگبا پس از نمایش درخشان

به گزارش "ورزش سه"، لیگ برتر شب گذشته رسما با بازی یونایتد و لستر آغاز شد و در همان دقیقه 3 بازی بود که یونایتد میزبان به یک پنالتی دست یافت و پوگبا آن را تبدیل به گل کرد. این بازی در نهایت با برتری 2-1 یونایتدها به اتمام رسید.

پس از بازی، مورینیو به تمجید از بازی پوگبا پرداخت و به نظر می رسید که مشکلات بین این دو به پایان رسیده اما پست اینستاگرامی پوگبا تردیدها در این زمینه را بیشتر کرد.

در یک هفته گذشته اخبار و شایعات زیادی در مورد علاقه پوگبا به جدایی و پیوستن او به بارسلونا شنیده می شد اما این انتقال صورت نگرفت. البته مهلت فروش بازیکن از سوی تیم های لیگ برتری به اتمام نرسیده و آنها تنها نمی توانند بازیکن جدید جذب کنند.

پوگبا پس از بازی و  در صفحه اینستاگرام خود نوشت:« من همیشه سعی می کنم بهترین عملکرد خودم را برای هم تیمی ها و هواداران داشته باشم؛ بدون توجه به اینکه چه اتفاقی در حال رخ دادن است.»

این پیام نشان می دهد که گویا پوگبا هنوز از مسائلی در منچستریونایتد ناخوشنود است و محتمل ترین آنها مشکلاتش با ژوزه مورینیو است. جالب اینکه در بارسلونا هنوز امیدوارند که پوگبا تا 31 آگوست و پایان یافتن مهلت نقل و اننتقالات از یونایتد جدا شود اما چنین احتمالی بسیار بعید به نظر می رسد. به خصوص اینکه یونایتد هیچ بازیکنی در پست پوگبا به خدمت نگرفت.

 

 

1326176

 

دیدگاه‌ها