کد خبر : 1544911 | 20 مرداد 1397 ساعت 16:32 | 23.4K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس - مسجدسلیمان شاید جایی به غیر از آزادی

نیکوخصال: تراکتوری‌ها خسارت زیادی به آزادی زدند

سرپرست ورزشگاه آزادی می گوید به دلیل بالا بودن خسارات وارد شده به ورزشگاه آزادی در جریان دیدار تیم های استقلال و تراکتورسازی احتمال دارد هفته‌ آینده ورزشگاه آزادی میزبان برگزاری لیگ برتر نباشد.

نیکوخصال: تراکتوری‌ها خسارت زیادی به آزادی زدند

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد نیکو خصال سرپرست مجموعه ورزشی آزادی درباره اتفاقات دیدار تیم های استقلال و تراکتورسازی و خسارات وارد شده به ورزشگاه گفت: طی ارزیابی‌هایی که از خسارات وارد شده به بخش صندلی‌ها، سرویس بهداشتی، بتن‌ها و ... در جریان این بازی صورت گرفته، گزارش نهایی درباره میزان خسارات وارد شده به مجموعه ورزشی آزادی فردا اعلام خواهد شد.


وی ادامه داد‌: ما به سازمان لیگ که مسئول برگزاری رقابت‌های لیگ برتر است، اعلام کرده‌ایم که پس از مشخص شدن میزان خسارات وارد شده به مجموعه ورزشی آزادی هزینه‌ها باید به طور کامل از سوی سازمان لیگ یا تیم خاطی پرداخت شود. در ارزیابی‌های صورت گرفته از وضعیت ورزشگاه آزادی پس از انجام این دو دیدار بسیاری از بتن‌ها، سرویس‌های بهداشتی و صندلی‌ها تخریب شدند و حتی شیرآلات نیز شکسته شدند. در حقیقت می‌توانم بگویم خسارات زیادی به ورزشگاه آزادی وارد شده که هواداران تراکتورسازی بیشترین سهم را در این تخریب ها داشته اند.

 

 

 

 


سرپرست ورزشگاه آزادی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد به دلیل تخریب زیاد ورزشگاه آزادی هفته‌ آینده رقابت‌های لیگ برتر به تعویق بیفتد، تصریح کرد: تمام تلاش‌مان بر این است که هر چه‌ سریع‌تر خسارات وارده را رفع کنیم و آزادی را برای برگزاری هفته‌ آینده لیگ برتر که بین پرسپولیس تهران و نفت مسجد سلیمان برگزار خواهد شد، آماده کنیم. البته بعد از بررسی آسیب‌های وارد شده بهتر می‌توانیم این مساله را مطرح کنیم. در آسیب وارد شده بسیاری از لوله‌کشی سرویس‌های بهداشتی از بین رفته است و حتی صندلی‌های زیادی نیز آتش گرفته‌اند.

دیدگاه‌ها