کد خبر : 1544926 | 20 مرداد 1397 ساعت 17:21 | 41.7K بازدید | 0 دیدگاه

متاسفم بابت انتخاب بیات

سخنان تند خداداد عزیزی علیه مدیریت جدید

سرمربی سپیدرود رشت در مصاحبه‌ای علیه کیومرث بیات موضع گرفت و سخنانی علیه وی منتشر کرد.

سخنان تند خداداد عزیزی علیه مدیریت جدید

به گزارش "ورزش سه" ظهر امروز با حکم مالک باشگاه سپیدرود رشت، کیومرث بیات به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه ریشه‌دار انتخاب شد. بیات که پیش از این و در زمان اخراج حسین کعبی مواضعی را علیه خداداد عزیزی مطرح کرده بود در اولین مصاحبه خود بعد از دریافت حکم مدیرعاملی اعلام کرد حضور این مربی نامدار در رشت منتفی شده است و آن‌ها به دنبال استخدام سرمربی جدید هستند.


حال خداداد عزیزی در گفت و گو با "ورزش سه" در خصوص مصاحبه بیات سخنان جالب توجهی را مطرح کرد و گفت:
با توجه به مصاحبه مدیرعامل نوپا و عرق خشک نشده سپیدرود اعلام می‌کنم که تا ابلاغ رسمی مبنی بر اخراج من و دستیارانم را ندهند بنده با قدرت کارم در سپیدرود را ادامه می‌دهم و سرمربی این تیم هستم. من با باشگاه قرارداد سه ساله دارم و امروز طی تماسی که با سهیل حق‌شناس و افشین ناظمی داشتم به آن‌ها اعلام کردم که روز دوشنبه در رشت حاضر می‌شوم و با قدرت به کار خود در سپیدرود ادامه می‌دهم. مدیران باشگاه باید برای بنده و دستیارانم و هم‌چنین بازیکنان غیر بومی هتل تهیه کنند تا ما در آن جا اسکان پیدا کنیم.


وی ادامه داد:
همین آقای بیات قبل از شروع لیگ برتر دو بازیکن از کوچه پس کوچه‌های آفریقا سر تمرین آورد و  گفت که این دو بازیکن را بردارید. ما به آقای بیات گفتیم که این بازیکنان از کیفیت خوبی برخوردار نیستند و باز ایشان اصرار که قیمت آن‌ها بین 30 تا 35 میلیون است و آن‌ها را به خدمت بگیرید. ما باز مخالفت کردیم ولی باز ایشان گفت 20 میلیون به هرکدام بدهید ولی ما اعلام کردیم که نمی‌خواهیم. در آخر همین آقای مدیرعامل گفت اصلا نمی‌خواهد پولی به این دو بازیکن بدهید فقط جا و مکان آن‌ها را تامین کنید که ما گفتیم آقای بیات این دو بازیکن لیست ما را پر می‌کند.


خداداد در ادامه تصریح کرد:
بازیکنان روز گذشته بهترین بازی را برابر گسترش فولاد انجام دادند و موفق شدند یک امتیاز از این بازی سخت به دست آوردند. من هم صد در صد به تیمم امیدوارم و با این تیم قطعا نتیجه می‌گیریم. آقای بیات هم اگر مرا نمی‌خواهد کتبی به فدراسیون و سازمان لیگ اعلام کند که خداداد و کادرش اخراج هستند. در مصاحبه این آقا دیدم که گفته است با مشورت سرپرست تیم سرمربی تیم را اعلام می‌کنیم اما باید بدانند قبل از هر چیزی لازم است با ما تسویه کنند. آقای بیات تا به الان دور و بر تیمی نبوده و اصلا نمی‎داند تیمداری چه هست و فقط متاسفم که این آقا از سوی محمد نوین به عنوان مدیرعامل انتخاب شده است.

دیدگاه‌ها