کد خبر : 1545082 | 21 مرداد 1397 ساعت 10:39 | 36.7K بازدید | 0 دیدگاه

درخشش پدیده تراکتور مقابل چین(عکس)

مهاجم جوان تراکتورسازی نمایش درخشانی در دیدار اخیر تیم ملی امید ایران برابر چین ارائه کرد.

به گزارش "ورزش سه"، محرومیت سال گذشته تراکتورسازی از جذب بازیکن در فصل نقل و انتقالات موجب شد تا یحیی گل‌محمدی از بازیکنان رده سنی امید این باشگاه استفاده کند که این توفیق اجباری برای تراکتور و نفراتی که فرصت بازی در لیگ برتر پیدا کردند، اتفاق خوبی رقم زد و موجب رونمایی از پدیده‌های جوان شد.

 

محمدرضا آزادی، مهاجمی که دو سال قبل در لیگ برتر امیدهای کشور آقای گل شد یکی از بازیکنانی بود که فصل گذشته در فهرست تیم بزرگسالان تراکتورسازی قرار گرفت و در مدت زمان کوتاهی توانست خود را به ترکیب این تیم تحمیل کند و در ۱۴ مسابقه به‌عنوان بازیکن ثابت و ۱۳ بازی به‌عنوان یار تعویضی به میدان برود و دو گل به ثمر رساند.

 

1326423

 

پدیده فصل گذشته تراکتورسازی که تنها ۱۹ سال سن دارد، از سوی زلاتکو کرانچار به اردوی تیم ملی امید هم دعوت شد و با وجود مشکلاتی که برای رفتن او از تراکتورسازی به تمرینات تیم امید ایران بود، در نهایت جزو مسافران مسابقات آسیایی اندونزی قرار گرفت.

 

محمدرضا آزادی بعد از آنکه در نخستین مسابقه تدارکاتی تیم ملی امید برابر عراق به میدان نرفت، در هر دو دیدار دوستانه اخیر شاگردان کرانچار مقابل امیدهای عراق و چین حضور ثابت داشته که توانسته عملکرد موفقی هم از خود بر جای بگذارد و نشان دهد می‌تواند جزو ترکیب اصلی تیم امید باشد.

 

1326424

 

آزادی در بازی تدارکاتی اخیر تیم ملی امید ایران مقابل چین بعد از مهار توپی که در محوطه جریمه چین داشت، با شوت روی پای زمینی دروازه را باز کرد و با وجود اینکه تیم ایران با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد، توانست مثمر ثمر ظاهر شود.

دیدگاه‌ها