کد خبر : 1545100 | 21 مرداد 1397 ساعت 11:55 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

عدم حضور تماشاگر به سود حریف ما شد

میثاقیان: با مردم خرمشهر لیگ‌برتری می‌شویم

سرمربی تیم اروند کارون خرمشهر گفت: بازی اول که نشد تماشاگر وارد استادیوم شود اما اطمینان داشته باشید که با مردم خونگرم خرمشهر به لیگ‌برتر فوتبال ایران صعود خواهیم کرد.

میثاقیان: با مردم خرمشهر لیگ‌برتری می‌شویم

اکبر میثاقیان در گفتگو با ورزش سه در خصوص اولین تساوی تیمش در جام آزادگان اظهار داشت: خب اولین بازی ما به دلیل اتفاقات سابق این تیم بدون تماشاگر برگزار شد اما ای کاش برای اولین بازی چنین تصمیمی گرفته نمی‌شد چراکه شور و شوق تماشاگر چیزی نیست که در فوتبال جایگزین داشته باشد.


وی افزود: البته این شرایط به نفع حریف ما هم شد و پرسپولیس پاکدشت مقابل ما در استادیومی خالی از هوادار راحت بازی کرد و در روزی که تیم ما هنوز کامل از دوران بدنسازی خارج نشده بود، یک امتیاز برداشت و رفت.


سرمربی کارون اروند خرمشهر با ابراز رضایت از روند شکل‌گیری تیمش یادآور شد: تیم بسیار خوبی داریم که با توجه به اینکه اکثرا غیر بومی آورده‌ایم، به زمان نیاز داریم تا به شرایط آب و هوایی اینجا عادت کنند. بازی اول همیشه سخت است و باید تیم جا بیفتد و ارنج تیم کنار هم درک متقابل پیدا کند که انشاالله بازی به بازی بهتر می شویم و تیمی آبدیده برای شرکت در ماراتن لیگ یک خواهیم شد.


میثاقیان با اشاره به سابقه فوتبال در خرمشهر نیز خاطرنشان کرد: آخرین تیم خرمشهر، رستاخیز در جام تخت‌جمشید بوده و مردم این شهر پس از آن لذت حضور در سطح اول فوتبال ایران را نچشیده‌اند. اکنون با حمایت آقای دکتر ثامری مدیرعامل باشگاه اروند شرایط خوبی کنار هم جمع شده تا انشاالله دیگر مردم خونگرم و فوتبالی خرمشهر منتظر یک فینال جام حذفی نمانند و خودشان صاحب امتیاز لیگ‌برتری شوند.


وی تاکید کرد: واقعا بازی کردن در دمای بالای 45درجه و آن هم در شرایط شرجی کار سختی است اما هر چه هست به آن عادت می‌کنیم و آهسته آهسته جا خواهیم افتاد. انشاالله بعد از این هم که هوا بهتر شود تیم ما بهتر خواهد شد و نفس خواهد کشید.


سرمربی کارون اروند خرمشهر خاطرنشان کرد: مدعی صعود به لیگ‌برتر هستیم و تمام وجودمان را خواهیم گذاشت تا مردم این شهر را به آرزویشان برای رسیدن به لیگ‌برتر برسانیم. من خودم تمام و کمال در خرمشهر هستم و لحظه‌ای پا پس نگذاشته‌ام همانطور که بازیکنانم با تمام وجود تمرین می‌کنند و همه می‌دانیم که شیرینی صعود در اینجا چیز دیگری است.

دیدگاه‌ها