کد خبر : 1545199 | 21 مرداد 1397 ساعت 17:55 | 21.8K بازدید | 0 دیدگاه

کدخدا منشی را قبول نمی‌کنیم

پاشازاده: این بازی باید 3-0 به نفع ما باشد

مهدی پاشازاده، سرمربی تیم بادران تهران بعد از اتفاقات روز گذشته ورزشگاه بنیان دیزل به دنبال احقاق حق تیمش است.

پاشازاده: این بازی باید 3-0 به نفع ما باشد 

به گزارش "ورزش سه"، مهدی پاشازاده سرمربی تیم فوتبال بادران از اتفاق بازی با گسترش فولاد ناراحت است و می گوید این رفتارها برای فوتبال ما خوب نیست. او ابتدا در مورد آنکه آیا مجددا قرار است این بازی برگزار شود یا خیر به ورزش سه می گوید: بازی مجددا برگزار نمی شود اما ما منتظر مشخص شدن وضعیت توسط سازمان لیگ هستیم و آنها باید رای نهایی شان را صراحتا اعلام کنند ولی طبق ماده 61 هر تیمی که نتواند مسابقه اش را برگزار کند و مشکل از آن تیم باشد به غیر از بارش برف، سنگ یا هر چیزی که از آسمان ببارد و داور مسابقه تشخیص دهد که انجام بازی شدنی نیست تکرار می شود، نه زمانی که تیمی نتواند شرایط مسابقه را برگزار کند و در آیین نامه هم نوشته شده است که نتیجه بازی 3 ـ صفر خواهد شد.

 

پاشازاده که سال گذشته هم با چنین اتفاقی در بازی اول نساجی با ایرانجوان مواجه شده و بازی در بوشهر با تاخیر آغاز شده است با مقایسه آن بازی در رابطه با این بازی می گوید: سال گذشته هم دو یا سه بار هم با اتفاقاتی مشابه با آن روبه رو بودیم، وقتی شما آماده مسابقه می شوید و طبق آن برنامه ریزی هایتان را از لحاظ تمرینی، گرم کردن و ایجاد آرامش در تیم دارید آن وقت با چنین چیزی مواجه می شوید و 40 دقیقه در زمین مجبورید بایستید تا ببینید چه می شود خب خوب نیست. قانونا یک ربع اگر آمبولانس نیامده یا مشکلاتی در بازی هست بازی نگه داشته شود و بعد هم 3 ـ صفر شود چون برگزارکننده نتوانسته و صلاحیت آن را نداشته حالا هر تیمی فرقی نمی کند حتی خود ما. اگر یک بار این اتفاق بیفتد دیگر دفعه بعدی وجود نخواهد داشت و تیم ها از قبلا همه امکانات را برای مسابقه فراهم خواهند کرد. خیلی جالب است که بعدش با کدخدامنشی می خواهند که این موضوع را حل فصل کنند، این لیگ است و با چیز دیگری اشتباه نگیرید. لیگی که سرنوشت ورزشی خیلی ها رقم می زند و این ها همه تاثیرگذار است. 

 

وی افزود: هم ما و هم تیم مقابل از 10 روز قبل می دانستند که چه زمانی بازی داریم و ما برای این بازی خودمان را آماده کرده و آنالیزور فرستاده بودیم تا تیم را برای این بازی آماده کنیم. مطمئنا آنها می دانستند که بازی دارند و باید زودتر به فکر می افتادند و مدارکشان را به سازمان لیگ ارائه می کردند. 

 

او در ادامه گفت: این اتفاق اصلا برای فوتبال ما خوب نیست، وقتی شما در لیگ برتر هنوز اسم ماشین سازی، گسترش فولاد نوشته می شود و اسمش معلوم نیست، وقتی سپیدرود دو تیم با بازیکنانش قرارداد می بندد و تمرین می کنند، این نشان می دهد که فوتبال ما دچار نقص هایی است. حالا هرچقدر ما در جام جهانی خوب کار کرده باشیم و در بوق و کرنا کنیم این موضوع را باز هم درست نیست و باید این مشکل رفع شود. اگر قاطع و قانونمند باشیم خیلی از مسائلمان حل می شود. مثل دیروز سازمان لیگ خیلی خوب ایستاد و هرچقدر که از این ور و آن ور فشار آوردند ایستادگی کردند و گفتند که چون کارت بازی صادر نشده به هیچ وجه بازی انجام نخواهد شد. اگر قرار باشد که به راحتی از چنین موضوع گذشت خب عادت دیگران می شود و می گویند ما هم کارت بازیکنانمان را صادر نمی کنیم و می رویم بازی می کنیم و این بی قانونی تکرار می شود. 

 

سرمربی بادران برگزار نشدن این بازی برای تیمش خوب نمی داند و می گوید: بازی کردن در این هفته به ضرر ما شد چون وقتی شما وارد مسابقات می شوید یکسری مسائل برایتان حل می شود و شما ایرادهای تیم تان را خارج می کنید. ما مجبوریم یک هفته نسبت به سایر رقبا دیرتر کارمان را آغاز می کنیم که این برای ما خوب نیست ای کاش دیروز بازی برگزار می شد.

دیدگاه‌ها