کد خبر : 1545439 | 22 مرداد 1397 ساعت 20:44 | 30K بازدید | 0 دیدگاه

فقط 2 روز بین آسیایی و جهانی در تهران هستیم

خوش خبر: نتوانستیم درخواست ژاپن را قبول کنیم

سرپرست تیم ملی والیبال گفت: تمرینات تیم ملی تا 28 مردادماه در تهران ادامه خواهد داشت.

خوش خبر: نتوانستیم درخواست ژاپن را قبول کنیم

به گزارش "ورزش سه"، امیر خوش خبر سرپرست تیم ایران درباره علت سفر زودهنگام خود به اندونزی گفت: بعد از اینکه سفر تیم ملی به تعویق افتاد و تاریخ بلیت ها تغییر کرد، مقرر شد تیم ما یک روز قبل از اولین دیدار به جاکارتا برود و این موضوع به تایید کادرفنی و کمیته ملی المپیک رسید. تیم ما 29 مرداد به این کشور می رسد و چون جلسه ثبت نام و جلسه فنی 27 مردادماه است، به همین دلیل با مدارک کامل تیم 25 مرداد عازم جاکارتا خواهم شد و تیم را ثبت نام می کنم تا تیم به اندونزی برسد و وارد مسابقات شود.


وی در ادامه عنوان کرد: تیم با 14 نفری که تمرین می کند راهی مسابقات می شود و آقای وادی در تیم ماندنی شد تا آقای سال افزون در این دوره از رقابت ها همراه ما نباشد. تمرینات تیم ملی تا 28 مردادماه در تهران ادامه خواهد داشت. 12 شهریور ماه به تهران باز می گردیم و مجددا 14 شهریور ماه عازم مسابقات قهرمانی جهان خواهیم شد.


خوش خبر درباره برنامه بازی های ایران افزود: بازی ها ما در جاکارتا برگزار می شود و اولین دیدار با پاکستان و دومین دیدار با مغولستان است و در ادامه به مرحله بعدی می رویم تا با دیگر حریفان دیدار کنیم.


سرپرست ایران در پایان درباره حریفان تیم ملی در این مسابقات بیان کرد: هیچ اطلاعاتی از رقیبان اصلی خود نداریم و نمی دانیم که با چه تیمی هستند. البته تیم ژاپن درخواست بازی دوستانه داشت اما چون ما دیر می رسیم، نتوانستیم قبول کنیم و این موضوع نشان می دهد که ژاپن با برنامه و با تیمی قدرتمند در مسابقات حاضر می شود.


لازم به ذکر است ترکیب تیم ایران در این دوره از رقابت ها را سعید معروف، محمد طاهر وادی،امیرحسین توخته، سید محمد موسوی، میلاد عبادی پور، فرهاد قائمی، محمدجواد معنوی نژاد، مرتضی شریفی، علی شفیعی، سامان فائزی، امیر غفور، صابر کاظمی، مهدی مرندی، محمدرضا حضرت پور تشکیل خواهند داد.

دیدگاه‌ها