کد خبر : 1545497 | 23 مرداد 1397 ساعت 08:55 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

ستایش کوواچ از هاینکس و لواندوفسکی بعد از فتح اولین جام

کوواچ: تیم خوبی را تحویل گرفته‌ام

بایرن مونیخ اولین فصل خود با هدایت نیکو کوواچ را با کسب یک جام آغاز کرد. مونیخی‌ها با پیروزی 5-0 مقابل آینتراخت فرانکفورت در سوپرجام آلمان، فصل جدید را با چشیدن طعم افتخار آغاز کردند.

کوواچ: تیم خوبی را تحویل گرفته‌ام

به گزارش "ورزش سه"، رابرت لواندوفسکی که فصل گذشته به دلیل عملکرد ضعیفش هدف انتقادهای بسیار قرار گرفته بود در بازی سوپرجام، فوق‌العاده ظاهر شد. بعد از همه‌ی اتفاق‌های منفی‌ای که لواندوفسکی فصل گذشته تجربه کرده بود، عملکرد عالی در ورزشگاه کومرتزبانک بهترین شروعی بود که این مهاجم لهستانی می‌توانست متصور باشد. کوواچ بعد از بازی سوپرجام اعلام کرد که لواندوفسکی مهاجمی در کلاس جهانی است و عملکرد او ثابت کرد که ما با مهاجمی در کلاس جهانی روبرو هستیم.

 

  کوواچ گفت:" لازم نیست درباره‌ی رابرت چیز زیادی بگوییم. او مهاجم خیلی خوبی است، مهاجمی در کلاس جهانی. او امروز این را ثابت کرد. به ثمر رساندن سه گل در هفتاد دقیقه کار ساده‌ای نیست".
کوواچ پیش از آنکه به صحبت درباره‌ی وضعیت و بازی تیمش بپردازد، قبل از هر چیز از یوپ هاینکس، سرمربی سابق بایرن مونیخ تشکر کرد که تیمی پرقدرت در اختیار او گذاشته است.

 

کوواچ گفت:" باید بگویم که علت اینکه ما امروز در این مسابقه بازی کردیم این بود که یوپ هاینکس فصل گذشته با این تیم قهرمان بوندس‌لیگا شده بود. از او تشکر می‌کنم که تیمی با این قدرت را به من تحویل داد. کار کردن با این تیم دلچسب است. امیدوارم در ادامه هم همچنان موفق باشیم".


لواندوفسکی در مسابقه‌ی سوپرجام در همان نیمه‌ی اول دو گل به ثمر رساند تا بایرن در ورزشگاه حریف با نتیجه‌ی 2-0 پیش بیفتد. در نیمه‌ی دوم هم گلهای لواندوفسکی، کینگزلی کومان و تیاگو آلاکانتارا برتری بایرن را بیشتر کرد تا بایرنی‌ها در نهایت با اختلاف 5 گل به پیروزی برسند. کوواچ گفت امیدوار است این پیروزی به تیمش کمک کند تا آینده‌ی بهتری داشته باشد. او در عین حال برای تیم فرانکفورت به سرمربی‌گری آدی هوته آرزوی موفقیت در فصل پیش رو را کرد و گفت امیدوار است آینتراخت امسال هم مثل پارسال که خود کوواچ هدایتش را به عهده داشت، فصل موفقی را پشت سر بگذارد.

 
کوواچ گفت:" ما توپ را در زمین خیلی خوب دواندیم. و اجازه ندادیم حریف روی دروازه‌ی ما صاحب موقعیت‌های حتمی گلزنی شود. بیست دقیقه‌ی اول بازی برای ما ساده نبود چون فرانکفورت متراکم بازی می‌کرد. ولی به لطف بازی درخشان جاشوا کیمیش و لواندوفسکی در سمت راست، بازی برایمان به مراتب ساده‌تر شد. بعد از آن بود که رقیب همانطور که ما می‌خواستیم بازی کرد. البته من انتظار داشتم کمتر از این گل بزنیم ولی در کل راضی هستم و معتقدم این پیروزی در آینده به ما کمک خواهد کرد. البته برای فرانکفورت آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم این فصل هم برایشان به اندازه‌ی فصل گذشته موفق باشد".

دیدگاه‌ها