کد خبر : 1545529 | 23 مرداد 1397 ساعت 11:02 | 100.5K بازدید | 1 دیدگاه

هر جا مسوت هست، انتقاد می‌درخشد

حمله تند به اوزیل؛ قلب نداری! بی‌حالی! کندی!

آرسنال با سرمربی جدیدش در اولین بازی خود در لیگ برتر مقابل منچسترسیتی هیچ شانسی نداشت. آنها با نتیجه‌ی 2-0 شکست خورده و حتی ممکن بود شکست سنگین‌تری را تجربه کنند.

حمله تند به اوزیل؛ قلب نداری! بی‌حالی! کندی!

به گزارش "ورزش سه"، متعاقب این شکست، رسانه‌های انگلیسی از جمله دیلی‌میل و سان با انتشار مطالبی به انتقاد تند از مسوت اوزیل پرداختند.

 

دیلی‌میل معتقد است اوزیل در بازی با منچسترسیتی بارها شبیه‌سازی کرد، مدتهای طولانی روی زمین خوابید، و بدون انگیزه و بدون شور و شوق ظاهر شد. دیلی‌میل در انتقاد کوتاه اما تند خود از اوزیل مدعی شد او در جریان بازی گم بوده و در بازی‌اش نه از کیفیت خبر بوده و نه شوقی برای کمک به تیم. به گزارش دیلی میل " اوزیل در بازی با سیتی بین همه‌ی بازیکنان حاضر در میدان کمترین نمره را گرفت: چهار از ده ".

 

جالب اینجا است که همبازی‌های اوزیل هم نمره‌هایی چندان بهتر از او نگرفتند. بهترین بازیکن آرسنال در آن بازی دروازه‌بان این تیم پیتر چک بوده که از 10 نمره، امتیاز 6.5 را به خود اختصاص داده.

 

روزنامه‌ی سان هم با انتقاد شدید از اوزیل، از بازی او با صفات کندی، لختی و بی‌حالی یاد کرده است. سان نوشت" اوزیل بعد از اعلام بازنشستگی از تیم ملی آلمان با افتخار اعلام کرد که دو قلب در سینه‌ی او می‌تپد. یکی برای آلمان و یکی برای ترکیه. البته این ادعای اوزیل برای ما که مدتی بود او و بازی‌اش را زیر نظر داشتیم عجیب بود. چون ما فکر می‌کردیم او اصلاً قلب ندارد".


سان در ادامه نوشت:" به نظر می‌رسید اونای امری در کنار خط تمام انرژی خود را صرف تشویق اوزیل برای تحرک بیشتر می‌کرد ولی همه‌ی تلاشهای او بی‌فایده بود. اوزیل حاضر نبود شیوه‌ی بازی خود را به حرف کسی تغییر دهد".


زمانی که آرسن ونگر، مسوت اوزیل 22ساله را به آرسنال آورد هواداران توپچی‌ها به خاطر پیوستن جوان آینده‌دار فوتبال آلمان به تیم‌شان از شادی در پوست خود نمی‌گنجیدند. ولی حالا رابطه‌ی هواداران آرسنال با اوزیل با آن روزها به کلی متفاوت است.


 با اینکه چندی پیش، زمانی که آلمانی‌ها بعد از ماجرای اردوغان گیت و ناکامی فاجعه‌بار مانشافت در جام جهانی، بر علیه اوزیل موضع گرفتند بسیاری از هواداران آرسنال به دفاع از بازیکن ترک‌تبار تیم‌شان پرداختند. ولی حالا که عداوت همیشگی انگلیسی‌ها در مقابل آلمانی‌ها فروکش کرده و لیگ برتر آغاز شده، نوبت انگلیسی‌ها است که انتقاد از اوزیل را در دستور کار قرار دهند. آرسنال در دومین بازی خود در لیگ برتر باید به مصاف چلسی برود و هواداران این تیم بعد از شکست در مقابل سیتی در اولین بازی، نگران شکست دوباره‌ی تیم‌شان هستند.

دیدگاه‌ها