کد خبر : 1545532 | 23 مرداد 1397 ساعت 10:53 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

انتقال کورتوا، زمینه ساز تمدید دخیا با یونایتد

منچستریونایتد که خیالش از اینکه رئال قید خرید دخیا را زده راحت شده، به دنبال تمدید قرارداد با گلر اسپانیایی است.

انتقال کورتوا، زمینه ساز تمدید دخیا با یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، در طول چند فصل اخیر، شایعات در مورد حضور دخیا در مادرید بیش از پیش شنیده می‌شد و گلر اسپانیایی حتی تا آستانه انتقال به رئال نیز پیش رفت ولی ارسال دیرهنگام مدارک در نهایت باعث شد تا او در منچستریونایتد ماندنی شود و رئال نیز با ناواس به کارش ادامه دهد.

 

 

1316049

 


اما حالا که تیبو کورتوا به جمع شاگردان لوپتگی اضافه شده، مطمئنا رئال دیگر به دنبال جذب دخیا نخواهد بود. گلر اسپانیایی احتمالا در منچستریونایتد ماندنی است و شیاطین سرخ نیز از همین رو به دنبال این هستند که قرارداد او را تمدید کرده و برنامه ویژه ای برای او بچینند.


قرارداد فعلی در پایان فصل جاری به پایان خواهد رسید و گلر اسپانیایی می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد از جمع سپیدپوشان شیاطین سرخ جدا شود. اما شیاطین سرخ نیز از بابت تمدید قرارداد دخیا تقریبا مطمئن هستند. آنها پیش تر با دخیا مذاکراتی انجام داده اند و به این نتیجه رسیده اند که او قصد تمدید دارد. در حقیقت، انتقال کورتوا به مادرید کار تمدید قرارداد را برای منچستریونایتد آسان تر کرده است.


دخیا سال 2011 به منچستریونایتد پیوست و پس از چند سال نه چندان موفق، توانسته خود را به عنوان یکی از بهترین های جهان معرفی کند.

دیدگاه‌ها