کد خبر : 1545691 | 23 مرداد 1397 ساعت 18:50 | 73.1K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش تمرین سیاه جامگان

خداداد با خنده به خانه برگشت (عکس)

تمرینات سیاه جامگان زیر نظر علی حنطه پس از عدم برگزاری دیدار مقابل نفت تهران در روز گذشته، امروز برگزار شد.

به گزارش "ورزش سه" سیاه جامگان خراسان یکی از تازه ترین میهمان های مسابقات لیگ دسته اول است که در پایان هفدهمین دوره مسابقات لیگ برتر با کسب نتایج ضعیف به لیگ یک تقلیل پیدا کرد؛ وضعیت سیاه جامگان چندان برای آغاز کار در لیگ یک مشخص نبود تا اینکه در فاصله دو هفته مانده به آغاز مسابقات سرانجام با جذب یک اسپانسر خصوصی موتور این تیم روشن شد و حنطه هدایت مشکی های خراسان را پذیرفت. تمرین امروز شاگردان حنطه تحت تاثیر حضور خداداد عزیزی بود که گزارش را به صورت تفصیلی در زیر می خوانیم:

 

* پس از بازگشت بازیکنان سیاه جامگان از سفر تهران پیرو دیدار مقابل نفت تهران، امروز حنطه تمامی شاگردان خود را در اختیار داشت.

*در خلال تمرین امروز، دیدار دوستانه ای با تیم ابومسلم ثامن خراسان برگزار شد که این شاگردان علی حنطه بودند که توانستند با گلزنی کریم ابراهیمی(2) و وحید فارغ از سد حریف تمرینی خود عبور کنند.

*خداداد عزیزی با چهره ای شاداب و خندان در تمرین امروز سیاه جامگان حاضر شد.

 

1327180

 

*بلافاصله پس از حضور خداداد عزیزی، بازیکنان تیم به نوبت به خوش و بش با او پرداختند و عزیزی جلسه ای چند دقیقه ای را به صورت سرپا با حسین بادامکی کاپیتان سیاه جامگانی ها برگزار کرد تا از آخرین تحولات تیم جویا شود.

*حضور پرشور هواداران سیاه جامگان در تمرین امروز حال و هوای خاصی را به تمرین این تیم داده بود.

*به نظر می رسد با بازگشت خداداد، مجددا او از سوی سیدهاشم حسینی به عنوان ریاست سازمان فوتبال منصوب خواهد شد.

*محمدرضا عباسی مالک باشگاه سیاه جامگان به همراه سیدهاشم حسینی مدیرعامل این باشگاه در تمرین امروز حاضر بودند و از حضور خداداد عزیزی در تمرین استقبال کردند.

*باتوجه به آغاز دیرهنگام سیاه جامگانی ها و از دست دادن فرصت پیش فصل، امروز تمرینات ویژه بدنسازی را حنطه برای شاگردانش تدارک دیده بود.

*سیاه جامگانی ها در هفته دوم مسابقات لیگ دسته اول کشور می بایست در خانه از شاگردان اکبر محمدی در خونه به خونه بابل میزبانی کنند؛ هنوز ورزشگاه محل میزبانی سیاه جامگان در فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول کشور مشخص نشده است.

دیدگاه‌ها