کد خبر : 1545715 | 23 مرداد 1397 ساعت 21:30 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

لوپتگی: عملکرد زیدان در رئال مادرید فوق العاده بود

خولن لوپتگی، سرمربی رئال مادرید به تمجید از عملکرد زین الدین زیدان در این تیم پرداخت.

لوپتگی: عملکرد زیدان در رئال مادرید فوق العاده بود

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب خولن لوپتگی در سوپرکاپ اروپا و برابر اتلتیکومادرید برای اولین بار در یک دیدار رسمی رئال مادرید را هدایت خواهد کرد و امیدوار است بتواند روزهای درخشان زیزو در فصول اخیر را استمرار بخشد.

 

دیدار برابر اتلتیکو: پیش فصل خوبی را سپری کردیم و حالا این اولین بازی رسمی ماست. باید آماده این بازی بوده و در هر موقعیتی که حریف به دنبال محدود کردن ماست بهبود یابیم. ما سعی خواهیم کرد تمام عناوین را با رئال مادرید فتح کنیم. اتلتیکو مادرید تیمی باکیفیت و با یک روش تعریف شده و بازیکنان بین المللی زیادی است. ما انتظار داریم این تیم در بالاترین سطح رقابت کند و این چیزی است که فینال های اروپایی نیاز دارند.

 

1327194

 

زیدان و میراثی بزرگ: زیدان عملکرد فوق العاده داشت و با رئال مادرید موفق بود اما این بخشی از گذشته است. ما میخواهیم تاریخچه این باشگاه را ادامه داده و بدون نگاه به گذشته این کار را انجام دهیم.

 

شرایط گرت بیل: از حضور گرت بیل در مادرید بسیار خوشحالیم. او بسیار با انگیزه بوده و به خوبی تمرین کرده است اما نکته مهم این است که ما یک تیم پر از بازیکنان بزرگ مانند گرت بیل هستیم. ما متقاعد شده ایم که تجربه و روحیه ای بالا برای رقم زدن یک فصل فوق العاده داریم.

 

کیلور ناواس یا کورتوا: در این رابطه تصمیم مشخص است اما قرار نیست ترکیب را لو دهم.

 

شرایط بنزما: کریم بنزما بازیکنی باکیفیت از همه ابعاد بوده و دارای نگرش مناسبی است. بنزما در تمرینات آماده بوده و در بین اولین بازیکنانی بود که به تمرینات آمد.

دیدگاه‌ها