کد خبر : 1545722 | 23 مرداد 1397 ساعت 21:29 | 100K بازدید | 0 دیدگاه

تلخ‌ترین نامه به وحید امیری

یکی از نوجوانان یزدی که جان خود را در سانحه‌ای در کشور گرجستان از دست داده در یادداشتی از آرزوی‌های فوتبالی خود سخن گفته است.

به گزارش "ورزش سه" هفته گذشته خبر فوت دو نوجوان فوتبالیست یزدی در گرجستان جامعه رسانه و هم‌چنین ورزش کشور را در شوک فرو برد. اتفاق جنجالی که به واسطه حضور یکی از مدارس فوتبال استان یزد در گرجستان و رهایی این دو بازیکن در کنار دریا رخ داده و باعث مرگ آن‌ها شده است.  


به همین دلیل عوامل برنامه نود به یزد سفر کردند و با رفتن به خانه‎ی این دو عزیز گزارش تلخ و دردناکی را تهیه کردند. امیرمحمد کاربخش یکی از این نوجوانان فوت شده است؛ فردی که آرزوی بازی در پرسپولیس را داشت و به دنبال این بود با موفقیت در فوتبال باعث سربلندی خانواده و به خصوص مادرش شود. 


مادر امیرمحمد در حالی که گریان بود رو در روی دوربین قرار گرفت و گفت: پسرم هر روز به من می‌گفت که من پیشرفت می‌کنم و روزی در پرسپولیس بازی خواهم کرد. به من می‌گفت روزی تمام زحماتت را جبران می‌کنم و باعث افتخارت می‌شوم. آرزوی پسرم این بود که روزی در نود دیده شود و در نهایت هم به آرزویش رسید.


مادر این فوتبالیست فقید در آخر انشای سال گذشته پسرش را با غم و اندوه فراوان قرائت کرد. انشایی که از علاقه شدید او به فوتبال و وحید امیری پرده برداشته و از شوق زیاد امیرمحمد به فوتبال خبر داده بود. شوقی که با بی تدبیری مسئولین مدرسه فوتبال به گور برده شد و آرزوهای این دو نفر و خانواده‌هایشان را به تلخی و روزگارشان را سیاه‌تر از رنگ پیراهنشان کرد.

 

1327187

دیدگاه‌ها