کد خبر : 1545836 | 24 مرداد 1397 ساعت 13:25 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

مقابل گسترش فولاد باید هوشمندانه بازی کنیم

مطهری: منتقدان پیکان برای تیم ملی هورا می‌کشیدند

پیکان در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر در یک بازی دشوار باید به مصاف گسترش فولادی برود که در سه هفته شکستی نداشته است.

مطهری: منتقدان پیکان برای تیم ملی هورا می‌کشیدند

به گزارش" ورزش سه" هفته چهارم لیگ برتر نیز از فردا آغاز خواهد شد و پیکان در این هفته در شهرقدس میزبان گسترش فولاد است. درکنفرانس خبری پیش از این بازی مجید جلالی سرمربی پیکان شرکت نکرد و به جای حمید مطهری پاسخگوی سوال خبرنگاران بود. در ابتدا بهنام مددی مدیررسانه ای پیکان از عدم حضور جلالی به خاطر مشغله ای که داشت عذرخواهی کرد و سپس حمید مطهری مربی پیکان درباره شرایط تیمش قبل از بازی فردا گفت:« بعد از بازی سنگینی که مقابل سپاهان داشتیم اولین هدفمان این بود که تیممان را بازسازی کنیم. بعد از آن هم با دیدن فیلم بازی های تیم گسترش فولاد استراتژی خودمان را انتخاب و تمریناتمان را طراحی کردیم تا برای این بازی که برای ما خیلی مهم است آماده شویم.»


او درباره مهره هایی که پیکان در این فصل در اختیار دارد گفت:« همیشه اعتقاد ما این است که اولویتمان کار تیمی باشد.با این وجود ما بازیکنان خیلی خوبی از نظر فردی داریم که در برنامه های تیمی به خوبی کار می کنند. همانطور که گفتم تیم ، تیم و تیم اولویت اصلی و اول ما است.»


مربی پیکان درباره گسترش فولاد هم گفت:« تیمی که سه بازی را نباخته است حتما تیم خوبی است. ما برای این بازی برنامه هایمان را تنظیم شده پیش می بریم و انشالله بازی خوب و قابل قبولی داشته باشیم. گسترش فولاد تیمی است که زیرکانه بازی می کند و ما باید خیلی هوشمندانه بازی کنیم تا بتوانیم این بازی را ببریم.


مطهری در پاسخ به این سوال که آیا نقل و انتقالات برای پیکان تمام شده یا نه گفت:« ما جایی که احساس نیاز کنیم یاربگیریم حتما می گیریم.» او همچنین درجواب خبرنگاری که گفت با توجه به از دست دادن چند بازیکن خوب انتظار نمی رفت پیکان لیگ را خوب شروع کند اضافه کرد:« ما تمرینات پیش فصل خیلی خوبی داشتیم اما در سه سال اخیر واقعا اینگونه بوده است که همیشه بازیکنانمان را می برند. این باعث افتخار کادرفنی و باشگاه است اما ما با برنامه و استراتژی به مسابقات آمدیم تمرینات و آماده سازی خوبی داشتیم و تیممان با بینش مناسبی بازی می کند. ما به معنای واقعی یک تیم هستیم و اولویت کاری ما تیم است. »


او افزود:« ما 4 بازیکن خیلی خوب داریم که در تیم امید بازی می کنند. قطعا جا برای این بازیکنان هم هست و با نیروی جوانی شان می توانند به پیکان کمک کنند.»


مربی پیکان درباره انتقاداتی که به سبک دفاعی بازی این تیم می شود و البته شباهت هایی که بازی پیکان به سبک بازی تیم ملی دارد هم گفت:«  در فوتبال سبک های مختلفی بازی می شود، فوتبال مالکانه، فست بریک، بازی مستقیم، دفاع فشرده و ضدحمله داریم و به هیچکدام از این سبک ها نمی توانید ایراد بگیرید چون هر مربی با ابزاری که دارد کار می کند. درباره تیم ملی هم باید بگویم ما یکسری شباهت ها بازی مان با تیم ملی دارد اما دقیقا همان نیست. اما جالب است که تیم ملی با چنین سبکی بازی می کرد و خیلی ها برایش هورا می کشیدند اما نمی دانم چرا به پیکان ایراد می گیرند.  ما با سایپا روش دیگری بازی کردیم و برای خودم هم جای تعجب است که چرا از ما انتقاد می کنند. تا حالا نشده که ما راجع به بازی تیم دیگری اظهار نظر کنیم یا ایرادی بگیریم. »

دیدگاه‌ها