کد خبر : 1546076 | 25 مرداد 1397 ساعت 16:00 | 29K بازدید | 0 دیدگاه

با تایید خاویر تباس،

برگزاری یک بازی لالیگا در آمریکا قطعی شد

امروز نشریه ال پائیس گزارشی منتشر کرد مبنی بر توافق اتحادیه لالیگا با کمپانی چند ملیتی آمریکایی برای برگزاری یک بازی لیگ اسپانیا در آمریکای شمالی.

برگزاری یک بازی لالیگا در آمریکا قطعی شد

به گزارش "ورزش سه"، این خبر توسط خاویر تباس، رئیس لالیگا نیز مورد تایید قرار گرفته است. به این ترتیب ایالات متحده و همچنین کشور کانادا از این فصل، می توانند میزبان یک بازی لالیگا باشند.

این توافق بین کمپانی رلوانت که مسئول برگزاری تورنمنت تابستانی چمپیونزکاپ است و لالیگا منعقد شده است و 15 سال اعتبار خواهد داشت. این کمپانی تلاش دارد تا بر محبوبیت رشته فوتبال در آمریکای شمالی اضافه کند و با برگزاری رقابت های چمپیونزکاپ در سال های اخیر توانسته تا حد زیادی نیز به اهداف خود نزدیک شود.

 

 

1327653

 

 

احتمالا یکی از بازی های رئال یا بارسلونا را از این پس در ورزشگاهی در ایالات متحده یا کانادا شاهد خواهیم بود. این برای اولین بار است که یک بازی از لیگی اروپایی در آمریکای شمالی برگزار خواهد شد.

 

خاویر تباس در خصوص ایده برگزاری بازی‌های لالیگا در ایالات متحده و کانادا نیز گفت:« اگر NBA (لیگ بسکتبال آمریکا) و NFL (لیگ فوتبال آمریکایی ایالات متحده) می‌توانند بازی‌های خود را در کشورهای دیگر برگزار کنند، چرا بازی‌های لیگ اسپانیا در کشوری دیگر برگزار نشود؟ برای ما خیلی مهم است که برند خودمان را توسعه دهیم، برای همین در اهداف کوتاه مدت یا میان مدت ما است که بازی‌های لالیگا را به آمریکا و کانادا بیاوریم.»

 

دیدگاه‌ها