کد خبر : 1546258 | 26 مرداد 1397 ساعت 09:41 | 27K بازدید | 0 دیدگاه

زنیت سنت‌پترزبورگ با 8 گل از حذف شدن نجات یافت

بازگشت ناباورانه‌ زنیت در مقدماتی لیگ اروپا

زنیت سنت‌پترزبورگ، قهرمان سابق لیگ اروپا، در مرحله‌ی سوم مقدماتی فصل جدید این رقابتها بازگشتی شگفت‌انگیز و ناباورانه رقم زد.

بازگشت ناباورانه‌ زنیت در مقدماتی لیگ اروپا

به گزارش "ورزش سه"، زنیت که هفته‌ی گذشته در مقابل دینامو مینسک بلاروس با نتیجه‌ی 4-0 شکست خورده و کمتر کسی تصور می‌کرد بتواند به مرحله‌ی بعدی راه یابد، در بازی برگشت، در خانه‌ی خود با نتیجه‌ی 8-1 به پیروزی رسید تا به مرحله‌ی پلی‌آف لیگ اروپا راه یافته و در این مرحله به مصاف اف‌کی مولده نروژ برود. بازی برگشت دو تیم در استادیوم خانگی زنیت در شهر سنت‌پترزبورگ در پایان 90 دقیقه وقت قانونی با نتیجه‌ی چهار بر صفر به نفع زنیت به پایان رسید تا تعیین تکلیف تیم صعودکننده از این مرحله به وقتهای اضافه کشیده شود. 


در وقتهای اضافه بازیکنان زنیت درحالیکه یک بازیکن کمتر از حریف داشتند به گونه‌ای بازی می‌کردند که انگار همگی تازه‌وارد بوده و 90 دقیقه در میدان ندویده‌اند. بازیکنان زنیت با دو گلی که در وقتهای اضافه از روی نقطه‌ی پنالتی به ثمر رساندند و دو گلی که در جریان بازی زدند، در نهایت با دریافت یک گل در دقیقه‌ی 120+1 با نتیجه‌ی 8-1 بر حریف بلاروس خود به پیروزی رسیدند. 

 

پیروزی بزرگ زنیت در حالی بدست آمد که این تیم روس از دقیقه‌ی هفتاد و دوم بازی و اخراج لئاندرو پاردس به دلیل دریافت کارت زرد دوم، تا پایان مسابقه ده نفره بازی می‌کرد. آرتم ژوبا ستاره‌ی تیم ملی روسیه در جام جهانی 2018 در این بازی هت‌تریک کرد تا نقش اصلی را در بازگشت شگفت‌انگیز زنیت داشته باشد. ژوبا در دقایق 75، 78 و دقیقه‌ی 115 از روی نقطه‌ی پنالتی برای زنیت گلزنی کرد. دومین بازیکن درخشان زنیت روبرت ماک، بازیکن سابق نورمبرگ آلمان بود که در دقایق 120+2 از روی نقطه‌ی پنالتی و 120+3 دو گل برای تیمش به ثمر رساند.

دیدگاه‌ها