کد خبر : 1546457 | 26 مرداد 1397 ساعت 21:19 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

کاظمی و یک نیمه پرتنش در دربی اصفهان

وحید کاظمی قاضی دیدار دو تیم سپاهان و ذوب آهن نیمه سختی را در دربی اصفهان تجربه کرد.

به گزارش "ورزش سه"، دربی اصفهان حساس ترین دیدار هفته چهارم مسابقات لیگ برتر بود که کمیته داوران برای قضاوت این دیدار از وحید کاظمی استفاده کرد؛ دیداری که از پیش هم می شد حدس زد که برای این داور چندان آسان نخواهد بود.


شروع درگیری های دو تیم با برخورد بوحمدان و مهرداد محمدی در میانه میدان ایجاد شد که بلافاصله داور در دقایق ابتدایی دو بازیکن را با کارت زرد جریمه کرد تا از ایجاد تنش های بیشتر در بازی جلوگیری کند و به بازیکنان نیز جدیت خود را نشان دهد.


اما این پایان درگیری ها در ورزشگاه فولادشهر نبود و فقط چند دقیقه بعد بود که مهدی کیانی به شدت روی تصمیم این داور معترض بود؛ بازیکنی که به واسطه اخراج توسط این داور در فصل شانزدهم لیگ برتر در تیم تراکتورسازی حساسیت هایی نسبت به کاظمی دارد.


چند دقیقه بعد هم نوبت به رشید مظاهری رسید که به عدم اعلام خطای بازیکنان سپاهان معترض بود و امید نمازی هم در ادامه و روی صحنه خطایی که در نزدیکی او رخ داد به شدت به کاظمی انتقاد داشت.


نیمه اول دربی اصفهان به هر ترتیب با دو گل طلایی پوشان خاتمه یافت و حالا دو تیم وارد زمین شده اند تا سوت آغاز نیمه دوم توسط وحید کاظمی نواخته شود.

 

 

 

 

عکس ها از: مهدی خائفی

دیدگاه‌ها