کد خبر : 1546488 | 26 مرداد 1397 ساعت 23:14 | 20.3K بازدید | 0 دیدگاه

15 میلیون را پرداخت کردم و از محرومیت درآمدم

مسلمان: در کمیته اخلاق یک دفتر دارم

گلساز ذوبی ها می گوید علت حضور او به کمیته اخلاق جریمه 15 میلیونی بود که او پرداخت کرد و مشکلش حل شد.

مسلمان: در کمیته اخلاق یک دفتر دارم

به گزارش "ورزش سه"، محسن مسلمان پس از پایان بازی برابر سپاهان در میکسدزون ورزشگاه فولاد شهر گفت: به سپاهانی ها تبریک می گویم. ما خیلی خوب بازی کردیم حتی پس از آنکه ده نفره شدیم هم توانستیم موقعیت های خوبی روی دروازه حریف ایجاد کنیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. بهرحال به تیم سپاهان بابت این برد تبریک می گویم.


او درباره دو گلی که این تیم در نیمه اول پذیرفت گفت: ما ده دقیقه، یک ربع تمرکزمان را از دست دادیم و دوبار دروازه مان باز شد. بهرحال آنها سپاهان هستند و جبران این دو گل خیلی سخت بود. در نیمه دوم هم تلاش کردیم جبران کنیم اما یکی از بازیکنان مان اخراج شد. با این شرایط باز هم به بازی برگشتیم و یک گل زدیم و چند مورد هم واکنش های خوب دروازه بان آنها مانع گلزنی شد.


هافبک طراح ذوبی ها درباره داوری این دیدار نیز گفت: من درباره داوری هیچ نظری ندارم.


او درباره علت احضار وی به کمیته اخلاق گفت: من در کمیته اخلاق یک دفتر دارم. احضارمان هم به خاطر پانزده میلیون جریمه ای بود که باید می دادم. جریمه ای پیش که از دربی سال گذشته برای من و وریا غفوری تعیین شده بود. پول را پرداخت کردم و مشکلم هم حل شد.


مسلمان درباره حضور خود در ترکیب ذوبی ها گفت: فعلا هفته چهارم است و 26 هفته دیگر باقی مانده است و من و همه بچه ها تلاش مان را می کنیم تا بتوانیم به نتایج خوبی برسیم.

دیدگاه‌ها