کد خبر : 1546615 | 27 مرداد 1397 ساعت 12:33 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

معادلات عجیب و غریب در لیگ یک!

تاراج امتیاز به سود تیم‌های امتیاز منفی

ملوان انزلی که لیگ دسته اول را با 6 امتیاز منفی آغاز کرده در بازی اول به دلیل حاضر نشدن حریف سه امتیاز به دست آورد.

تاراج امتیاز به سود تیم‌های امتیاز منفی

به گزارش "ورزش سه"، درست مثل همین اتفاق برای سیاه جامگان نیز رخ داد و آنها هم که به دلیل بدهی 3 امتیاز منفی در کارنامه داشتند به دلیل عدم حضور تیم فوتبال نفت تهران امتیاز منفی خود را پاک کردند. جالب اینکه برای سیاه جامگان موقعیت اوکازیون دیگری  هم وجود دارد و آن، عدم حضور نفت تهران در مسابقه دوم است که این مساله باعث می شود آنها هفته سوم را بدون بازی با 3 امتیاز مثبت آغاز کنند. (وجالب تر اینکه خود سیاه جامگان هم از تیم هایی است که احتمال عدم حضور و حذفش از جدول رقابت ها وجود داشت!)


در عین حال این هفته اگر ملوان تیم قشقایی را شکست بدهد مثل سیاه جامگان امتیازش به صفر می رسد و هفته سوم زمان شروع دوباره برای آنهاست.


در این باره نکته جالب توجه دیگر شرایط تیم قشقایی است که آنها هم فصل پیش نام دیگری داشتند و با دشواری های زیاد و با انتقال امتیاز برق نوین با نام قشقایی در لیگ شرکت می کنند. قشقایی بعد از شکست 4 گله در خانه حالا امیدوار است بتواند ملوان را در انزلی متوقف کند و معادلات ریاضی امتیازی لیگ یک را تغییر بدهد. بازی این دو تیم در دومین روز از رقابت های هفته دوم فردا در انزلی برگزار می شود.

دیدگاه‌ها