کد خبر : 1546655 | 27 مرداد 1397 ساعت 14:25 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیتر کراوج:

انتقادات از اونای امری شرم آور هستند

اونای امری با وجود اینکه همراه آرسنال در بازی های پیش فصل نتایج خوبی گرفت اما شروعی ناامیدکننده در لیگ برتر داشت.

انتقادات از اونای امری شرم آور هستند

به گزارش "ورزش سه"، امری چند ماه پیش جانشین آرسن ونگر در آرسنال شد و کارش در لیگ برتر را با شکست خانگی 2-0 برابر سیتی شروع کرد.

پس از این شکست، سم آلاردایس، تونی آدامز و چند کارشناس مطرح دیگر فوتبال انگلیس به تندی از شیوه بازی توپچی ها و تاکتیک های امری انتقاد کردند. پیتر کراوچ، ستاره سابق لیورپول و تیم ملی انگلیس با این انتقادات موافق نیست.

 

 

 

1328193

 

 

 

او در همین رابطه به دیلی میل گفت:« از این حجم انتقادات شگفت زده شدم. منتقدان خیلی زود تصمیم به نتیجه گیری نهایی گرفته اند. امری تازه اولین بازی خود در لیگ برتر را تجربه کرده اما برای آنها به نظر کافی می رسد. توجه داشته باشید که آرسنال به سیتی باخته، تیمی که می تواند بسیاری از تیم های اروپایی را شکست دهد. به گونه ای از امری انتقاد می کنند که انگار او در بازی با سیتی، آخرین فرصت برای بقا روی نیمکت آرسنال را داشته است.

البته که امری می تواند درس های زیادی از شکست برابر سیتی بگیرد و تیم او چندان خوب بازی نکرد اما این حجم از انتقادات، غیرمنصفانه و شرم آورند.

او پیش از این ثابت کرده که یک مربی بزرگ اروپایی است. برخی به خاطر کارنامه او با پی اس جی در لیگ قهرمانان، معتقدند که شایسته مربیگری آرسنال و حضور در لیگ برتر نیست اما از نظر من، این دیدگاه نوعی بی احترامی به امری است. امری یک تازه وارد در باشگاه آرسنال است و غیر ممکن است که بتواند اوضاع را به سرعت تغییر دهد.»

 

 

دیدگاه‌ها