کد خبر : 1546707 | 27 مرداد 1397 ساعت 17:27 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت درخشان کرار به آبادان (عکس)

هافبک عراقی تیم صنعت نفت آبادان در بازی مقابل استقلال خوزستان یک تنه مانع شکست تیمش شد.

به گزارش "ورزش‌سه"،  شب گذشته تیم صنعت نفت آبادان در دومین دیدار خانگی خود مقابل استقلال خوزستان قرار گرفت و به نتیجه‌ای بهتر از تساوی  2-2 مقابل این تیم اهوازی دست نیافت.


شاگردان داریوش یزدی در این مسابقه دو بار و با گل‌های وحید خشتان از حریف آبادانی خود پیش افتادند اما نفتی‌ها هر دو بار با درخشش جاسم کرار به بازی بازگشته و نتیجه باخت را با مساوی عوض کردند.


 هافبک عراقی نفت شب گذشته اولین دیدار خود را در لیگ هجدهم انجام داد و یک گل و یک پاس گل به نام خود ثبت کرد. کرار در دقیقه 63 با یک پاس در عمق زیبا میلاد جهانی را با دروازه‌بان استقلال تک به تک کرد و این بازیکن توانست بازی را به تساوی بکشاند. در ادامه این هافبک تکنیکی بار دیگر از شلوغی پشت محوطه جریمه حریف استفاده کرد و با شوتی فنی و دقیق گل دوم صنعت نفت را وارد دروازه پورحمیدی کرد تا یک تنه طلایی پوشان آبادانی را از دومین شکست پیاپی نجات دهد و بازگشتی درخشان به ترکیب نفت داشته باشد.


صنعت نفت در هفته پنجم از پرسپولیس تهران میزبانی می‌کند و امیدوار است با درخشش بازیکنانی مثل کرار و پلاتینی به اولین برد خود در لیگ هجدهم دست یابد و نتایج ابتدایی خود در مسابقات را به دست فراموشی بسپرد.

 

1328321

 

1328322

دیدگاه‌ها