کد خبر : 1547158 | 29 مرداد 1397 ساعت 11:59 | 27.4K بازدید | 0 دیدگاه

کنایه ستاره لیورپول به کاپیتان سابق منچستریونایتد

چندی پیش گری نویل و جیمی کاراگر، کارشناسان تلویزیونی لیگ برتر انگلیس در یک برنامه پشت توپ قرار گرفتند تا به هم پنالتی بزنند. در این شرط‌بندی اسم ژردان شقیری مطرح شد و حالا شقیری در پاسخی رندانه به گری نویل، پیراهن شماره‌ی 23 خود را برای او فرستاده است.

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش نویل و کاراگر، کارشناسان شبکه‌ی تلویزیونی اسکای اسپرتز و اسطوره‌های سابق منچستریونایتد و لیورپول در یکی از برنامه‌های این شبکه پشت توپ قرار گرفتند تا به هم پنالتی بزنند. نویل به کاراگر گفت باید روی این مسابقه‌ی پنالتی شرط بست، روی چه چیزی شرط ببندیم؟ کاراگر در پاسخ پیشنهاد می‌دهد برای نویل یک پیراهن نو بخرد ولی نویلی می‌گوید اگر ببازد پیراهن لیورپول را خواهد پوشید و کاراگر هم در صورت باخت باید پیراهن یونایتد را به تن کند.


در نهایت کاراگر پیروز شده و گری نویل شرط را می‌بازد. اینجا است که کاراگر در پخش زنده می‌گوید:" تمام شد، پیراهن شماره‌ی 23 لیورپول را می‌پوشی با اسم کاراگر. نه، با اسم شقیری، آخر او از شقیری متنفر است".


نویل هم در پاسخ می‌گوید:" نه من پیراهن لیورپول نمی‌پوشم. اصلاً نمی‌توانم پیراهن لیورپول را بپوشم".


اما بعد از آن برنامه شقیری به درخواست کاراگر پیراهن شماره‌ی 23 خود در لیورپول را امضا کرده و با پیام ویژه‌ای برای نویل که از منتقدین او است برایش ارسال می‌کند.


شقیری، بازیکن شماره‌ی 23 این روزهای لیورپول برای نویل روی پیراهنش نوشته:" برای گری، بزرگترین هوادارم. لطفاً جبران نکن، ببخشید منظورم این بود که زیر شرطی که بستی نزن. ژردان شقیری".

 

1328928

دیدگاه‌ها