کد خبر : 1547164 | 29 مرداد 1397 ساعت 12:11 | 33.7K بازدید | 0 دیدگاه

چمن ورزشگاه نقش جهان قارچ دارد !

معاون اجرای پروژه‌های شرکت فولاد مبارکه می گوید که به دلیل نگهداری نامناسب چمن ورزشگاه نقش جهان با مشکل مواجه شده است.

چمن ورزشگاه نقش جهان قارچ دارد !

به گزارش "ورزش سه"، دو دیدار ابتدایی تیم فوتبال سپاهان در لیگ هجدهم در شرایطی برگزار شده که کیفیت چمن ورزشگاه تازه تاسیس نقش جهان به هیچ وجه مناسب برگزاری مسابقه فوتبال نبود و همین موضوع سبب شد تا طلایی پوشان با دو تساوی بدون گل زمین مسابقه را ترک کنند.


روز شنبه نیز جلسه ای با حضور مسئولین استانی و مسئولین باشگاه سپاهان برای بررسی مشکلات نقش جهان برگزار شد.


احمد سعیدبخش معاون اجرای پروژه‌های شرکت فولاد مبارکه و نماینده مدیرعامل این شرکت در ورزشگاه نقش‌ جهان در مورد شرایط نامناسب چمن ورزشگاه در گفتگو با تسنیم گفته است: با بررسی شرایط چمن توسط باشگاه سپاهان مشخص شد پارچه‌ای که برای محافظت چمن از نور آفتاب روی آن کشیده می‌شده آن را دچار گرمازدگی کرده و چمن قارچ گرفته است.


وی افزود: برای برطرف کردن مشکل قارچ، چمن سم‌پاشی شد و پارچه‌ای هم که روی آن کشیده می‌شد با استفاده از سیم بکسل به شکلی درآمد که با ارتفاع و فاصله از زمین روی چمن سایه بیندازد و با چمن تماس نداشته باشد.


سعیدبخش ادامه داد: در چند روز گذشته بازدیدی از ورزشگاه داشتم و خوشبختانه وضعیت چمن آن بهتر شده و با خنک شدن هوا، بهتر هم می‌شود. امسال گرمای هوای تابستان بسیار طاقت‌فرسا بود و چمن برخی ورزشگاه‌های دیگر ایران نیز آسیب دیده است.

 

البته سال گذشته نیز در همین مقطع نقش جهان با مشکل کنده شدن چمن و سُر بودن زمین مواجه بود و حالا باید ببینیم با صحبت هایی که مطرح شده وضعیت نقش جهان در دیدار روز جمعه برابر تراکتورسازی چگونه خواهد بود.

دیدگاه‌ها