کد خبر : 1547235 | 29 مرداد 1397 ساعت 15:42 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

روح جنگندگی اروند در رفسنجان عیان شد

میثاقیان: یک ریال طلبم از سیاه‌جامگان را هم نمی‌بخشم

سرمربی تیم فوتبال کاروند اروند خرمشهر گفت: اگرچه به سه امتیاز نرسیدیم اما عوض کردن باخت با تساوی در خانه حریف روح جنگندگی تیم ما را عیان کرد.

میثاقیان: یک ریال طلبم از سیاه‌جامگان را هم نمی‌بخشم

اکبر میثاقیان در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" پس از تساوی تیمش برابر مس رفسنجان اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و چون ما در زمین چمن مصنوعی کمتر تمرین کرده بودیم رفته رفته بهتر شدیم هر چند که گل اول را به خاطر اشتباه در اعلام آفساید خوردیم اما هر بار عقب افتادیم دوباره با جنگندگی بازیکنانم به شرایط مسابقه بازگشتیم. تیم حریف هم قدر بود و دیدید که هفته قبل در شیراز چهار گل به برق نوین زده بود.

 

وی افزود: لیگ یک ماراتن سنگین است که باید صبورتر باشیم. تیم بسیار خوبی داریم و هر کس تیم ما را می‌بیند، تعریف می‌کند. طبیعتا انسجام بیشتر ما زمان می‌برد تا روند موفقیت را طی کنیم. پیش‌بینی من این است که ما از بازی هشتم اوج می گیریم و روزهای خوبی داریم. باشگاه و خانواده ثامری و همه بازیکنان همه و همه تلاش می‌کنیم تا تیم موفق شود. اتحاد ما اکنون عالی است و این روند موفقیت را برای نتیجه‌گیری در بازی‌های بعد حفظ خواهیم کرد.

 

سرمربی باسابقه خرمشهری‌ها در خصوص این سوال که مدعیان این فصل چه تیم‌هایی هستند؟ متذکر شد: شرایط امسال لیگ یک با همه سال‌ها متفاوت است و از همه سال‌هایی که من دیده‌ام سخت‌تر است. باور کنید 10 تیم اکنون در یک سطح هستند و هیچکس نمی‌تواند حدس بزند که قهرمان کیست. کارون اروند یکی از مدعیان است و اطمینان دارم که انشاالله امسال دل مردم خرمشهر را در پایان با صعود به لیگ‌برتر شاد خواهیم کرد.

 

اکبر میثاقیان در بخش دیگر صحبت‌های خود در خصوص مطالباتش از سیاه‌جامگان نیز خاطرنشان کرد: این پول حق قانونی من است و یک ریال آن را هم نمی‌بخشم چون در این هشت ماه بعد از آن اتفاقاتی که افتاد خیلی آسیب دیدم و خانواده‌ام نیز خیلی اذیت شدند. تمام کارم را به دست وکیل قانونی‌ام سپرده‌ام و علاقه ندارم که زیاد درباره آن صحبت کنم.

دیدگاه‌ها