کد خبر : 1547350 | 30 مرداد 1397 ساعت 06:30 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

کاروان ایران در روز سوم هم طلایی خواهد شد؟

برنامه روز سوم؛ به امید کشتی، تکواندو و دختر ووشوکار

امروز هم کاروان ایران روز شلوغی در بازی های آسیایی دارد و در رشته های کشتی، تکواندو ووشو شانس کسب مدال وجود دارد.

برنامه روز سوم؛ به امید کشتی، تکواندو و دختر ووشوکار

به گزارش "ورزش سه"، ورزشکاران ایرانی در روز سوم بازی های آسیایی 2018 در رشته های مختلف به مصاف حریفان خود می روند که به نظر می رسد بازهم کشتی و تکواندو تنها امیدهای کسب مدال در این روز باشند.


در 2 روز اخیر 3 مدال طلا توسط حسن یزدانی، علیرضا کریمی و پرویز هادی در کشتی آزاد، 2 مدال نقره توسط کوروش بختیار و سلحشوری در پومسه و 3 مدال برنز توسط علی پاکدامن در شمشیربازی، رضا اطری در کشتی آزاد و فرزان عاشورزاده در تکواندو به دست آمده است.


کشتی فرنگی؛  به امید استارت طلایی


طبق برنامه اعلامی مسابقات اوزان 60 و 67 کیلوگرم امروز و از ساعت 10:30 به وقت تهران انجام می شود. در وزن 60 کیلوگرم که 14 نفر حضور دارند مهرداد مردانی در دور اول به مصاف کیم سئونگ هاک دارنده مدال برنز جهان از کره جنوبی می رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور دوم با برنده حسن از اندونزی و شینیبو اوتا دارنده مدال نقره المپیک از ژاپن کشتی خواهد گرفت. در وزن 67 کیلوگرم  که 16 نفر شرکت کرده اند محمدرضا گرایی در دور اول با حسن عبدالکریم از سوریه کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم به مصاف برنده تاژایف از ترکمنستان و تسمرادوف دارنده مدال برنز المپیک و جهان از ازبکستان می رود. آلمات کبیسبایف دارنده مدال نقره و برنز جهان از قزاقستان و شیمویامادا دارنده مدال نقره آسیا از ژاپن در گروه گرایی حضور دارند. باید امیدوار بود که کشتی فرنگی هم مثل کشتی آزاد استارت خوبی داشته باشد  بتواند در گام نخست مدال های خوشرنگی را کسب کند.


تکواندو؛ اولین طلا به دست می آید؟


در روز نخست مسابقات تکواندو در بخش مبارزه 2 دختر هوگوپوش از دور رقابت ها کنار رفتند و فرزان عاشورزاده که شانس کسب مدال طلا بود، با شکست در نیمه نهایی به مدال برنز رسید. امروز سعید رجبی تکواندو کار وزن مثبت 80 کیلو گرم کشورمان ساعت 12 فردا به وقت محلی در نخستین دیدار و در فینالی زودرس به مصاف لی از کره جنوبی می رود. وی در صورت برد با برنده فیلیپین و چین مصاف دارد.در این وزن 15 تکواندو کار حضور دارند.


در وزن منهای 57 کیلو گرم بانوان هم پریسا جوادی در دور نخست با مرجان تولبرجنوا از قزاقستان روبرو خواهد شد و در صورت برد با نماینده چین مصاف خواهد داشت.در این وزن 20 تکواندو کار حضور دارند.


در وزن مثبت 67 کیلوگرم بانوان هم زهرا پوراسماعیل در دور نخست با اسوت لانا از ازبکستان مسابقه داشته و در صورت برد با برنده سوریه و کامبوج مبارزه خواهد داشت.در این وزن 15 تکواندو کار حضور دارند.


تیروکمان؛زهرا نعمتی وارد می شود


مردان و زنان ایران امروز در بخش ریکرو به مصاف حریفان خود می روند که حضور زهرا نعمتی می تواند از جذابیت های مسابقات امروز باشد. این بانوی کماندار که برای اولین بار بازی های آسیایی 2018 را هم به جز پاراآسیایی تجربه می کند، به دنبال کسب یک جایگاه مناسب است. البته امروز این رقابت ها در بخش مقدماتی دنبال می شود.


بسکتبال؛ ورود دختران


دختران بسکتبالیست ایران که برای اولین بار در بازی های آسیایی حاضر شدند، امروز در بخش 3 نفره 2 مسابقه برگزار خواهند. آسمان خراش های کشورمان در دور مقدماتی عصر امروز به مصاف تیم های تایلند و قزاقستان خواهند رفت.


کبدی؛ تلاش برای صدرنشینی


تیم های ملی کبدی زنان و مردان که در روزهای اخیر خوش درخشیدند، امروز در آخرین دیدار مرحله گروهی خود به مصاف حریفان می روند. کبدی کاران دختر با چین تایپه روبه رو می شوند. تیم مردان هم با مالزی دیدار می کند که کار سختی نخواهد داشت.


ووشو؛ زهرا کیانی مدال می گیرد؟


زهرا کیانی در بخش تالوی بانوان 2 روز قبل خوش درخشید. او امروز برای دومین بار در بخش اجرای فرم به مصاف حریفان خود می رود؛ در حالی که در رده دوم قرار دارد. این دختر تالوکار در صورت ادامه درخشش می تواند به مدال بازی های آسیایی برسد؛ اتفاقی که سابقه نداشته است.


سایر رشته ها


تیم های ملی کشورمان امروز در رشته های دیگر همچون تیراندازی، والیبال ساحلی، سوارکاری، شنا، سپک تاکرا و قایقرانی هم به مصاف حریفان می روند.

دیدگاه‌ها