کد خبر : 1547428 | 30 مرداد 1397 ساعت 11:32 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

مارسیال، بهانه جدید تنش بین مورینیو و وودوارد

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد ، درگیری جدید خود را با اد وودوارد، مدیر اجرایی باشگاه، این بار بر سر آنتونی مارسیال آغاز کرده است.

مارسیال، بهانه جدید تنش بین مورینیو و وودوارد

به گزارش "ورزش سه"، منابع دیلی استار مدعی شدند که مورینیو تمایل بسیاری به فروش مارسیال تا پایان نقل و انتقالات تابستانی دارد تا بودجه لازم برای خرید بازیکن در ژانویه، در اختیار باشگاه قرار بگیرد. اما وودوارد مخالف این تصمیم است و فکر می‌کند که ستاره 22 ساله پتانسیل بسیار بالایی دارد و از همین رو، تمایلی به فروش مارسیال، مگر با پیشنهادات بالا ندارد.

 

بایرن مونیخ یکی از باشگاه‌هایی است که تمایل بسیاری به جذب مارسیال دارد ولی باواریایی ها حاضر نیستند رقمی بیش از 58 میلیون پوند در قبال او بپردازند و از همین رو، ستاره فرانسوی احتمالا در یونایتد ماندنی خواهد شد.

 

1326115

 

 

دیلی استار مدعی شده که مورینیو معتقد است مارسیال به اندازه کافی برای تیم او خوب نیست و وودوارد نیز از فروش او جلوگیری کرده تا تنش جدیدی بین این دو شکل بگیرد. همچنین به نظر می‌رسد مارسیال در برنامه های مورینیو جا نخواهد دشت. او که در جریان بازی برایتون که با شکست 3-2 یونایتد همراه بود، از ابتدا در ترکیب قرار گرفته بود، توسط آقای خاص در نیمه دوم تعویض شد و بعید است که دیگر در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

 

1323534

 

 

اختلاف بین مورینیو و وودوارد از تابستان آغاز شد، وقتی در تور آمریکا، مورینیو به انتقاد از سیاست‌های نقل و انتقالاتی باشگاه و انفعال تیم در جذب لیست مورد نظر او مقابل رسانه ها صحبت کرد. او مدعی شد که از لیست 5 نفره که در اختیار باشگاه قرار داده شده، تنها 1 بازیکن جذب شده است.

 

مورینیو نزدیک به 400 میلیون پوند در 5 پنجره اخیر هزینه کرده و وودوارد تمایلی نداشت که هزینه های نجومی به این صورت حساب اضافه کند. با این حال در پایان یکی از بازی های یونایتد در آمریکا، این دو در تونل ورزشگاه با هم ملاقات کردند و صحبت هایی بینشان رد و بدل شد که به اعتقاد بسیاری رابطه بین شان را به سوی بهبودی پیش برد.

اما حالا پس از شکست 3-2 مقابل برایتون،  بار دیگر این اختلاف بالا گرفته است و باید دید که شرایط برای آقای خاص و تیمش چگونه پیش خواهد رفت.

دیدگاه‌ها