کد خبر : 1547445 | 30 مرداد 1397 ساعت 12:13 | 22.8K بازدید | 0 دیدگاه

درگیری لفظی ایجنت پوگبا با اسطوره‌های یونایتد

مینو رایولا، ایجنت پل پوگبا، نسبت به صحبت های روز گذشته پل اسکولز، اسطوره منچستریونایتد واکنش نشان داد.

درگیری لفظی ایجنت پوگبا با اسطوره‌های یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، اسکولز روز گذشته مدعی شده بود که باشگاه یونایتد با فقدان رهبر در تیمش همراه است که این موضوع را می‌توان در عملکرد تیم مقابل برایتون دید. اسکولز که نزدیک به 20 سال برای یونایتد بازی کرد، از عملکرد این تیم انتقاد کرد ولی انتقادات ویژه ای از پل پوگبا به میان آورد. هافبک فرانسوی برای دومین بازی پیاپی کاپیتان تیمش بود ولی نتوانست نمایش خوبی داشته باشد.

 

 

1329216

 

 

اسکولز گفته بود:" تیم رهبر ندارد. ما فکر کردیم که پوگبا کاندیدای خوبی برای این موضوع است ولی امروز او اینگونه نبود. او یک بازی ضعیف و بی ثبات دیگر داشت."

 

رایولا نیز به جای پوگبا، پاسخ این صحبت ها را داد.او گفت:" برخی مردم ترس فراموش شدن دارند. پل اسکولز هم اگر مقابل سر وینستون چرچیل قرار می‌گرفت، هیچگاه رهبر مناسبی پیدا نمی‌کرد. پل اسکولز باید مدیر ورزشی و مشاور وودوارد شود تا باشگاه او را بفروشد. پیدا کردن باشگاه جدید برای پوگبا هیجان انگیز خواهد بود."

 

1328992

 

 

اما صحبت های رایولا بی پاسخ نماند و گری نویل خیلی سریع نسبت به آنها واکنش نشان داد. نویل که در کنار اسکولز، از کلاس 92 یونایتد بود، گفت:" امیدواریم که پوگبا ایجنتش را هدایت کند و دهان او را ببنندد!"

 

دیدگاه‌ها