کد خبر : 1547454 | 30 مرداد 1397 ساعت 12:32 | 21.9K بازدید | 0 دیدگاه

کرگر و پیش بینی زمان اخراج مورینیو

جیمی کرگر، اسطوره باشگاه لیورپول معتقد است که ژوزه مورینیو، فصل آینده روی نیمکت یونایتد نخواهد نشست.

کرگر و پیش بینی زمان اخراج مورینیو

به گزارش "ورزش سه"، مورینیو شروع خوبی در لیگ برتر با غلبه بر لسترسیتی داشت ولی در بازی دوم، مقابل برایتون به در بسته خورد و 3-2 شکست خورد. یونایتد از حالا، از منچسترسیتی، چلسی و لیورپول در کورس قهرمانی عقب افتاده و همین موضوع باعث انتقاد هواداران و کارشناسان از عملکرد آقای خاص شده است. جیمی کرگر، اسطوره لیورپول نیز پیش بینی کرد که فصل آینده مورینیو روی نیمکت یونایتد نخواهد بود.

 

 

1326115

 

 

او گفت:" نه فقط به خاطر نتیجه بازی مقابل برایتون و نه فقط به خاطر واکنش ها و صحبت‌های مورینیو، بلکه به خاطر اتفاقات تابستان، نمایش های تیمش و ... فکر نمی‌کنم مورینیو فصل بعد در یونایتد باشد. شاید او حتی در مقطعی از فصل نیز دیگر مربی تیم نباشد ولی فکر می‌کنم مربی هایی باشند که اوضاع مورینیو را ببینند و به صحبت های او در مورد جذب بازیکن فکر کنند. او  30 میلیون پوند برای خرید دو مدافع خرج کرد و دو مدافع دیگر یعنی جونز و اسمالینگ را در اختیار داشت.

 

برخی شاید بگویند که از داشته هایش باید استفاده کند و نتیجه بگیرد. من هم همین نظر را دارم ولی  نه در مورد مورینیو. به شما می‌گویم چرا. مورینیو مربی امروز است نه فردا. اد وودوارد او را آورد و به این موضوع آگاه بود. بنابراین سنت های منچستریونایتد کنار گذاشته شد. بازیکانی مثل الکسیس سانچس، زلاتان و ماتیچ جذب شدند که بالای 29 سال داشتند. بنابراین دیگر نمی‌توان مثل قدیم سراغ بازیکنان جوان رفت و جوان گرایی کرد زیرا مربی مناسب این کار را در اختیار ندارید. اگر می‌خواهید این کار را کنید، باید از شر مورینیو خلاص شوید."

دیدگاه‌ها