کد خبر : 1547468 | 30 مرداد 1397 ساعت 13:43 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

پورموسوی: نه سروش، همه برابر پرسپولیس بد بودیم

سرمربی تیم فولاد خوزستان با حضور در نشست خبری درباره دیدار با استقلال صحبت کرد.

پورموسوی: نه سروش، همه برابر پرسپولیس بد بودیم

به گزارش "ورزش سه"، سیروس پورموسوی سرمربی تیم فولاد خوزستان از ساعت 13:30 در نشست خبری قبل از دیدار با استقلال حاضر شد و درباره دیدار هفته پنجم خود برابر آبی های تهرانی گفت: امیدوارم که بازیکنان ما بتوانند به لحاظ فنی قابلیت های خود را نشان دهند. برابر پرسپولیس در آزادی نمایش خوبی نداشتیم و مصمم هستیم این بازی را به فراموشی بسپریم و نشان دهیم می توانیم در جمع مدعیان حضور داشته باشیم. استقلال با تمام قوا در این دیدار شرکت می کند اما من به تیم خود اعتماد دارم و می دانم  استقلال قبل از بازی با السد و با وجود شکست برابر پارس جنوبی انگیزه های زیادی دارد.


وی درباره عملکرد نقل و انتقالاتی این تیم بیان کرد: ما از عملکرد در نقل و انتقالات رضایت کامل داریم اما شاید یک یا دو بازیکن دیگر به تیم اضافه کنیم زیرا تعدادی از بازیکنان ما مصدوم شدند و یک بازیکن نیز از جمع ما جدا شده که باید به دنبال جانشین برای او باشیم.


پورموسوی در واکنش به خداحافظی بعد از دیدار هفته گذشته از فولاد و بازگشت به این تیم تصریح کرد: یک حرکت سازمان یافته از فصل گذشته وجود دارد و تلاش می کنند تا آرامش را از ما بگیرند. با وجود تلاش مدیران و کانون هواداران برای شکستن این فضا اما برخی که مشخص شدند تلاش می کنند تا آرامش را از ما بگیرند و وگرنه دلیلی ندارد که بخواهند علیه تیم ما دقیقه 30 شعار بدهند. ما سال گذشته 22 امتیاز بیرون خانه گرفتیم زیرا آرامش بیشتری داشتیم اما در خانه آرامش نداشتیم. اگر می خواستم خداحافظی کنم به این دلیل بود که نمی خواستم فولاد دچار بحران شود و بازیکنان نیز از این موضوع جلوگیری کردند و من نیز پذیرفتم در کنار تیم بمانم و قرار است با این افراد برخورد شود.


سرمربی فولاد در نشست خبری خود درباره غایبان این تیم عنوان کرد: عبدالله کرمی و پیمان شیرزادی را به همراه نداریم. از بازیکنان جوان مجموعه فولاد نیز در کنار ما حضور دارند و امیدوارم نمایش خوبی داشته باشیم.


وی در ادامه درباره انتقادات از سروش رفیعی برابر پرسپولیس خاطر نشان کرد: از روزی که سروش را آوردیم، به لحاظ فنی و اخلاقی می دانستیم او به ما کمک می کند. قرار نبود رفیعی یک نفره برابر پرسپولیس بازی کند و کل فولاد برابر پرسپولیس بد بودند. این موضوع تنها مربوط به سروش نبود و در عالم حرفه ای اینکه سروش خوب بازی نکند معنی ندارد. او می توانست itc دریافت نکند و برای ما بازی نکند اما نشان داد که دوست دارد به فولاد کمک کند.


پورموسوی درباره جذب ابراهیم عالمه گفت: ما از یک ماه پیش با چند دروازه بان حرف زدیم و تنها عالمه نبود. تا دیروز به جمع بندی نهایی نرسیدیم زیرا یک یا دو گزینه داخلی و خارجی داریم و اولویت خود را مشخص کردیم و مدیران فولاد تصمیم می گیرند. از وضعیت مرادیان و سالاری رضایت کامل داریم اما این مذاکرات از ابتدای فصل بود و ما از ابتدا به دنبال اضافه شدن دروازه بان بودیم.

دیدگاه‌ها