کد خبر : 1547768 | 31 مرداد 1397 ساعت 16:24 | 36K بازدید | 0 دیدگاه

محک الحاجی گرو توسط شفر مقابل فولاد

مثلث مرگ استقلال آماده شکار السد

مهاجم نیجریه ای سه هفته بعد از انتقال به استقلال تهران اولین حضور در ترکیب اصلی آبی های پایتخت را مقابل فولاد تجربه خواهد کرد.

مثلث مرگ استقلال آماده شکار السد

به گزارش "ورزش سه"، الحاجی گرو مهاجم سابق اوسترشوند سوئد سه هفته قبل با کلی سرو صدا به جمع شاگردان وینفرد شفر در استقلال پیوست تا به عنوان جانشین مامه بابا تیام سنگالی ضعف های موجود در خط حمله را به حداقل برساند.


این بازیکن که تا قبل از حضور در استقلال برای اوسترشوند در تمام بازی های فصل لیگ سوئد به عنوان زوج سامان قدوس به میدان رفته بود بعد از حضور در تهران بنا به صلاحدید وینفرد شفر چند هفته ای روی نیمکت ذخیره ها نشست تا با حضور چند دقیقه ای هم از نظر بدنی هم از نظر هماهنگی با سایر بازیکنان مشکلی پیدا نکند.


سرمربی آلمانی که برای بازی حساس هفته آینده با السد در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برنامه ویژه ای مد نظر داشت تا از خرید نیجریه ای به عنوان تکمیل کننده مثلث تهاجمی خود بهره ببرد چند روز مانده به این بازی بزرگ از الحاجی گروه به عنوان ضلع سوم مثلث ویرانگر مد نظرش برای رویارویی با قطری ها مقابل فولاد رونمایی کرد تا این بازیکن را در کنار وریا غفوری و مرتضی تبریزی محکی جدی بزند.

 

1327020

 


الحاجی گرو در حالی مقابل فولاد اولین تجربه حضور در ترکیب ثابت استقلال را پشت سر می گذارد که خوب می داند برای جلب نظر طرفدارانی که فصل قبل با بازی های تاثیرگذار و گلزنی های تیام انتظارات شان حسابی بالا رفته باید خودی نشان بدهد و حداقل بتواند زمینه بردی شیرین را برای آبی های پایتخت در جدال هفته پنجم لیگ برتر را فراهم کند.


حال باید منتظر نشست و دید مهاجم شماره 9 استقلالی ها امروز در تقابل با فولادی ها چه عملکردی خواهد داشت و آیا مثلث او در کنار تبریزی و وریا غفوری می تواند این امیدواری را برای شفر و طرفداران به وجود بیاورد که هفته آینده در جدال با السد بتوانند گام اول در راه رسیدن به نیمه نهایی آسیا را محکم بردارند.

دیدگاه‌ها