کد خبر : 1547968 | 01 شهریور 1397 ساعت 11:06 | 27.7K بازدید | 0 دیدگاه

میزبانى اندونزى در حذفم تاثیر داشت

نعمتی: مقصر اول خودم هستم

بانوى کماندار کشورمان گفت: خودم خیلی ناراحت شدم و همه شوک شدیم.

نعمتی: مقصر اول خودم هستم

به گزارش "ورزش سه"، زهرا نعمتی پس از حذف به دلیل گاف پیش آمده در مسابقات اظهار داشت: متاسفانه به بدشانسی خوردیم. به خاطر یکسرى مشکلات فنی و اینکه باید استراحت می کردم ۳۰ ثانیه دیر رسیدم. وقتی به خط رسیدم داور اجازه نداد به خط وارد شوم. وی افزود: حریف من تنها یک تیر زده بود اما به من اجازه مسابقه ندادند. ما اعتراض کردیم ولی به ان رسیدگی نشد.  چون حریفم اندونزیایی و میزبان بود به اعتراض من توجه نشد. 


نعمتی درباره اینکه کجا بود که دیر رسید و ایا برای نهار نرفته بودید؟ گفت: نه شاید اینطور هم نبود‌ . ما باید آن تایم سر خط حاضر می شدیم. شاید میزبانی بودن حریف اندونزی تاثیر داشت.


وقتی اعتراض کردیم، داوران گفتند این اعتراض ها در بخش پارالمپیک است. اما شما که به المپیک ورود کردید باید مثل المپیکی ها باشید.


وی درباره اینکه مربی کره ای اشتباه را پذیرفت، خاطر نشان کرد: هیچ کس مقصر نیست. اتفاقی بود که افتاد. من خودم به باید حواسم را جمع می کردم. در کل ورزشکار مقصر است. من خودم باید برنامه را چک می کردم. بله تیم سرپرست و مربی دارد و ان ها چک کردند. اما من باید با سرعت بیشتری روی خط می امدم که ان ۳۰ ثانیه را از دست ندهم. البته مسابقه من هنوز ادامه دارد. من فردا مسابقه میکس تیم دارم. از مردم عزیز می خواهم من را از دعای خود فراموش نکنند. امیدوارم مرا با دعا حمایت کنند.


نعمتى در پایان گفت: قطعا میزبانی اندونزى در این موضوع تاثیر داشت. من دچار بدشانسی شدم. شاید اگر کسی غیر از میزبان بود می شد رای تغییر کند. ما می دیدیم به هیچ عنوان راضی نمی شدند. خودم خیلی ناراحت شدم و همه شوک شدیم.

دیدگاه‌ها