کد خبر : 1548315 | 02 شهریور 1397 ساعت 14:19 | 59.1K بازدید | 0 دیدگاه

گل جهانی که پرسپولیس خورد

مهاجم گرگانی تیم برزیلی های آبادان با گل هوشمندانه اش به دروازه بان تیم ملی ایران یکی از بهترین های هفته پنجم بود.

به گزارش" ورزش سه" پرسپولیس بعد از یک مساوی خانگی و در حالی که استقلال رقیب جدی اش مساوی کرده بود برای کسب سه امتیاز بازی به آبادان رفته بود اما گل میلاد جهانی در نیمه اول باعث شد هفتاد دقیقه تلاش این تیم برای فرار از شکست و رسیدن به گل تساوی باشد. 


میلاد جهانی مهاجم 29 ساله و گرگانی تیم صنعت نفت آبادان در دقیقه 22 روی اشتباهی که خط هافبک و مدافعان و دروازه بان  پرسپولیس انجام دادند در گوشه شش قدم توپ را به هوشمندی تبدیل به گل کرد. در حالی که بیرانوند با تجربه سعی در بازیخوانی داشت و می خواست راه پاس مهاجم نفت را ببندد شماره 11 آبادانی ها یک کار متفاوت انجام داد. او به جای پاس توپ را به سمت دروازه زد و اشتباه محاسباتی علیرضا بیرانوند باعث شد توپ تبدیل به گل شود.


روی این گل البته احمد نوراللهی هم اشتباهاتی داشت. او هم به هوای اینکه جهانی پاس می دهد خیلی زود تکل زد و در نهایت فضا برای گلزنی مهاجم نفت مهیا شد. از پاس خیلی خوب کرار جاسم هم نباید گذشت که خیلی دقیق ارسال شد. جهانی امسال در 5 بازی برای نفت آبادان دو گل زده است. او فصل گذشته البته در 12 بازی که انجام داد تنها 1 گل زد و دو پاس گل هم داد.


عکس: مرتضی یعقوبی

 

1330095

 

1330094

دیدگاه‌ها