کد خبر : 1548336 | 02 شهریور 1397 ساعت 15:40 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

خیلی سختی کشیدم تا برگردم 

جهانی: رقص بعد از گلم تقدیم به آبادان

گلزن تیم صنعت نفت می گوید گلزنی اش در هفته قبل او را برای دیدار مقابل پرسپولیس شارژ روحی کرده است.

جهانی: رقص بعد از گلم تقدیم به آبادان 

به گزارش "ورزش سه"، میلاد جهانی مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از اینکه تماشاگران پرشور آبادانی را با گلزنی اش خوشحال کرده خوشحال است و شادی خاص این  گل را ابتدا به همسرش و بعد به هواداران آبادانی تقدیم می کند.


 او در مورد گلزنی اش در بازی مقابل پرسپولیس به ورزش سه می گوید: پیش از آنکه درباره بازی صحبت کنم ابتدا از حضور آبادانی های حاضر در ورزشگاه تشکر می کنم و گلم را ابتدا به همسرم و بعد به آنها که همیشه در صحنه حاضرند تقدیم می کنم. من واقعا روزهای سختی در زمان مصدومیتم داشتم و از اینکه توانستم دوباره به روزهای خوبم برگردم خوشحالم. 


وی در ادامه گفت: گلزنی در هفته گذشته انرژی مضاعفی به من داد تا با روحیه خوبی مقابل پرسپولیس حاضر شوم و بتوانم دوباره برای تیمم گلزنی کنم. البته اینکه این بازی و حساسیتش روی کل تیم تاثیرگذار بود موضوعی است که کل تیم آن را می دانستند اما همه تیم با خودباوری و اعتماد به یکدیگر پا به زمین مسابقه گذاشتیم و اگرچه نتیجه را با تساوی پایان دادیم اما یک روز خوب فوتبال را به انتها رساندیم.


جهانی در مورد بازی هم می گوید: به نظرم هر دو تیم در شرایطی برابر قرار داشتند و هیچ کسی نسبت به دیگری برتری نداشت. درست است پرسپولیس تیمی بزرگ و قهرمان فصل گذشته لیگ بوده اما ما بدون هیچ استرس و اضطرابی مقابل آنها بازی کردیم و همانطور هم که شاهد بودید بهترین بازیمان را ارائه کردیم. البته خیلی ها قبل و بعد از بازی می گفتند پرسپولیس به دلیل بازیش در آسیا با فشار کمتری در این بازی حاضر خواهد شد اما اگر شما در میدان بودید می دیدید که اصلا چنین چیزی نبود و پرسپولیس برای این بازی همه کار کرد و ما هم مقابل آنها ایستادگی کردیم.


از مهاجم صنعت می پرسیم اگر در این بازی برنده می شدید اولین پیروزی تان را رقم می زدید و در هفته آینده با خیالی آسوده تر برای تقابل با سپیدرود به میدان می رفتید که او می گوید: دیگر در این بازی بخت یار ما نبود و گلایه ای هم نیست اما مطمئن باشید که ما هفته آینده در خانه حریف هم تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا نتیجه را به سود خود کنیم و با پیروزی به آبادان بازگردیم. هرچند به نظرم بازی با سپیدرود سخت تر از بازی با پرسپولیس است چون آنها با نتایج که در این چند وقت کسب کردند و شرایطی که داشتند سعی دارند تا در خانه آن هم مقابل هواداران بیشمارشان بهترین نتیجه را بگیرند و ما نباید گول شرایط و اتفاقاتی که این تیم در این فصل داشته را بخوریم.

 

او که اصالتا شمالی است درباره شادی گلش یزله عربی که یک نوع شادی جنوبی است هم می گوید: من بیش از 3 سال است که در آبادان حضور دارم و در کنار این مردم زندگی می کنم. این شادی و پایکوبی را بخاطر خوشحالی مردم آبادان انجام دادم و اکثرا در بازی های مهم هر کس گلزنی می کند این رقص را همه با هم انجام می دهیم.

دیدگاه‌ها