کد خبر : 1548412 | 02 شهریور 1397 ساعت 21:21 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

می توانستیم گل های بیشتری بزنیم

گل‌محمدی: عصبانی شدم و اعتراضی به اخراجم ندارم

پدیده با بازیکنان جوان و با هدایت یحیی گل محمدی توانسته با 4 برد در 5 بازی صدرنشین لیگ برتر باشد.

گل‌محمدی: عصبانی شدم و اعتراضی به اخراجم ندارم

 

به گزارش" ورزش سه" پدیده بعد از شکست در اولین هفته برابر پرسپولیس در تمام بازی هایش پیروز شد تا به تنهایی در صدر جدول قرار بگیرد. این تیم در هفته پنجم پیکان بدون شکست را با نتیجه دو بر یک شکست داد تا یک هفته دیگر صدرنشین لیگ باشد. یحیی گل محمدی سرمربی این تیم که در دقایق آخر بازی توسط داور اخراج شد در نشست خبری بعد از مسابقه گفت:« بازی را خوب شروع کردیم ولی در ادامه بازی را از دست دادیم. از دقیقه 10 به بعد خوب کار نکردیم و اجازه دادیم حریف صاحب فضا شود.»


او در ادامه گفت:« در نیمه دوم بهتر شدیم و می‌توانستیم گلهای دوم، سوم و چهارم را هم بزنیم. به نظرم از موقعیت‌ها خوب استفاده نکردیم ولی هر چه جلو رفتیم استرس برد بیشتر می‌شد.»


سرمربی پدیده همچنین گفت: «ما گل خیلی بدی خوردیم و بعد از موقعیت‌هایی که ایجاد شد سخت بود که تیم جمع شود و خوشحالم که این کار انجام شد. من به بازیکنان تیمم و هر دو تیم تبریک می‌گویم و از هوادارنمان هم تشکر می‌کنم که از ما حمایت کردند. احساس می‌کنم پشتیبانی خوبی داریم و امیدوارم به روند خوبمان ادامه بدهیم. با توجه به مشکلات مالی که داریم نمی‌توانم از بچه‌ها تشکر نکنم و به مسئولان باشگاه اطمینان دارم که مشکلات حل خواهد شد.»


او اضافه کرد:« نقطه قوت تیم ما شخصیتی است که بازیکنان نشان دادند. این ذات بازیکنان من است و اکتسابی هم نیست. وقتی آنها در صدر جدول حضور دارند نشان دهنده شخصیت تیم ما است.»


سرمربی پدیده با اشاره به اخراجش هم  گفت: «قبل از اخراج من ۲ صحنه خیلی واضح هند رخ داد، یک صحنه هم در وسط زمین در حال حفظ توپ بودیم و من حس کردم وقتی داور آن صحنه را نمی‌گیرد همه بازی به نفع حریف بر می‌گردد. من بعد از آن صحنه خیلی عصبانی شدم، اعتراضی روی اخراج ندارم چون فشار بازی خیلی زیاد بود. من کار خودم را توجیه نمی‌کنم و از او عذر‌خواهی می‌کنم، کار اشتباهی کردم و از اکرمی تشکر می‌کنم چون قضاوت او راضی کننده بود. این حرف را نه به خاطر برد بلکه به خاطر قضاوت کلی بازی زدم.».


سرمربی پدیده در رابطه با حضور شهردار و رییس شورای شهر مشهد در ورزشگاه امام رضا(ع) و در رختکن پدیده گفت: شهرداری و شورای شهر هفته اول لیگ به ما کمک زیادی کردند و آنجایی که لازم داشتیم کمک لازم را به ما کردند. در شرایطی قرار داشتیم که اگر کمک نمی‌شد کارت بازی بازیکنانم صادر نمی‌شد.


از حضورشان تشکر می‌کنیم‌ ،امشب هم بعد از بازی شهرداری و شورای شهر مشهد به همراه فرماندار به رختکن آمدند و قول پاداش دادند.


وی افزود: در این بین مجموعه دادستانی مشهد هم تا اینجا به ما خیلی کمک کرده است و باید از آنها نیز تشکر کنم.


گل محمدی ادامه داد: با همه این شرایط باید بگویم که ما مشکلات زیادی داریم و مدیران باشگاه نیز تلاش می کنند تا آنها را حل کنند. اما من فکر می کنم مشکلات ما باید به طریق دیگری حل شود و یک نفر یا ارگان به صورت کلی تیم را در اختیار بگیرد و انشااله در هفته آینده اتفاقات خوبی بیافتد.

دیدگاه‌ها