کد خبر : 1548470 | 03 شهریور 1397 ساعت 06:40 | 42.5K بازدید | 0 دیدگاه

استارت دوومیدانی کاران و روز شلوغ رشته های تیمی

برنامه روز هفتم؛ در انتظار درخشش سهراب و کاراته کاها

روز هفتم بازی های آسیایی 2018 برای ایران می تواند روز پرمدالی با توجه به مسابقه سهراب مرادی و همچنین 2 کاراته کا باشد.

برنامه روز هفتم؛ در انتظار درخشش سهراب و کاراته کاها

به گزارش "ورزش سه"، در 6 روز گذشته بازی های آسیایی ورزشکاران کشورمان مدال های رنگارنگی کسب کردند و در تمام روزها هم مدال طلا به دست آمده است. امروز هم به نظر می رسد با توجه به مسابقه سهراب مرادی و کیانوش رستمی در دسته 94 کیلوگرم وزنه برداری کسب حداقل یک مدال طلا قطعی است.


از سوی دیگر کاروان ایران نگاه ویژه ای به کاراته خواهد داشت؛ جایی که رقابت حمیده عباسعلی و سجاد گنج زاده آغاز می شود و روی تاتامی ممکن است اتفاقات ویژه ای برای کشورمان رقم بخورد.


اتفاق مهم دیگردر روز هفتم هم شروع مسابقات دوومیدانی است که طرفداران زیادی در تمام دنیا دارد و شاید در اندونزی هم نگاههای زیادی را به خود جلب کند.


وزنه برداری؛ در انتظار رکوردشکنی سهراب


بعد از 2 روز ناکامی در وزنه برداری و حتی بالا نبردن یک وزنه از سوی ملی پوشان، به نظر می رسد امروز در دسته 94 کیلوگرم ایران بتواند صاحب 2 مدال شود. سهراب مرادی که با رکوردهای فوق العاده خود تمام نگاهها را خیره کرده، نه تنها شانس اول کسب مدال طلا است؛ بلکه می تواند رکورد جهان را هم جابجا کند. کیانوش رستمی هم در اولین تجربه اش در وزن 94 کیلوگرم شاید به مدال نقره راضی باشد.


کاراته؛ 2 شانس مسلم طلا


در بازی های آسیایی با توجه به وضعیت خوب کاراته خیلی ها به این رشته دل بسته اند. کاراته کاها در دوره قبلی هم خوش درخشیدند و امروز هم این رقابت ها با حضور 2 تن از قهرمان های نامدار ایران آغاز می شود. حمیده عباسعلی که سابقه قهرمانی در دوره قبلی بازی های آسیایی را دارد و همچنین سجاد گنج زاده که مدال های خوشرنگی در سال های اخیر کسب کرده است. باید دید این 2 شانس مسلم کسب مدال طلا درنهایت چه نتیجه ای کسب خواهند کرد.


دوومیدانی؛ استارت با یوزپلنگ


مسابقات دوومیدانی بازی های آسیایی هم از امروز با حضور نمایندگان کشورمان استارت می خورد. حسن تفتیان در ماده 100 متر از امروز کار خودش را آغاز می کند. دونده ای که به یوزپلنگ آسیا مشهور شده و می تواند دست به کارهای بزرگی بزند.


روز شلوغ رشته های تیمی


علاوه بر اینکه بسکتبال 5 نفره از امروز کار خود را در بازی های آسیایی با رویارویی خود با سوریه استارت می زند؛ تیم ملی واترپلو نیز اولین بازی اش را با سنگاپور برگزار می کند. همچنین تیم ملی بسکتبال 3 نفره در بخش بانوان و آقایان بازی های حساسی خواهند داشت. از سوی دیگر باید به ساحلی بازان والیبال هم اشاره کرد که یک برد تا رسیدن به نیمه نهایی فاصله دارند.


سایر رشته ها


تیراندازی با کمان، پنچاک سیلات، بوکس، بادبانی، تیراندازی، صخره نوردی، جوجیتسو و سوارکاری از دیگر رشته هایی هستند که شاید برخی از آنها امروز مدال هایی را بتوانند برای کشورمان رقم بزنند.

دیدگاه‌ها