کد خبر : 1548669 | 03 شهریور 1397 ساعت 15:38 | 19.6K بازدید | 0 دیدگاه

معقولی:توپ روی پایم پله شد

هافبک سپیدرود از حرکت کشنده اش می گوید

هافبک سپیدرود از بدشانسی محض خود در دیدار گذشته تیمش گفت.

هافبک سپیدرود از حرکت کشنده اش می گوید

به گزارش ورزش سه،رضا معقولی  هافبک سپیدرود معتقد است خیلی اتفاقات باعث شده که این تیم در این مدت نتیجه لازم را از بازی هایش کسب نکند و این اتفاقات تا شکست مقابل استقلال خوزستان ادامه داشته است.

معقولی در مورد نتیجه ای مقابل استقلال خوزستان به ورزش سه می گوید: ما بازی را خوب شروع کردیم حتی 10 دقیقه اول هم موقعیت داشتیم اما آنقدر هوا گرم بود که در بازی تاثیرگذار شد. به نظرم تا دقیقه 60، 70 بازی پایاپای بود و روی اشتباه فردی گل را خوردیم. پشت بند آن هم دوباره روی اشتباهی دیگر گل دوم را از حریف دریافت کردیم. چیزی برای گفتن ندارم و متاسفانه این اتفاقات افتاد دیگر.


او در ادامه گفت: اگر شرایط و وضعیت سپیدرود از ابتدای لیگ را پیگیر بوده باشید می دانید که ما یا سر مدیریت یا مالکیت با مشکل روبه رو بودیم و از زمان خداداد عزیزی این مشکلات مالی با ما بوده؛ البته این نمی تواند توجیه خوبی برای نتیجه نگرفتن ما یا اشتباه خودم در این بازی باشد؛ اما ما در اکثر دیدارهایمان بازی پایاپایی داشتیم تا وقتی که گل از حریف دریافت کردیم. متاسفانه گل بد می خوریم و شیرازه تیم از هم می پاشد و دیگر جبرانش سخت می شود ضمنا همانطور که گفتم ما چون پیش از مسابقات بدنسازی انجام ندادیم خیلی بدن های آماده ای برای مسابقات نداریم.


وی افزود: متاسفانه همه چیز دست به دست هم داد تا ما بازی ها را اینطور پیش ببریم که امیدواریم با حضور کادرفنی جدید و تغییراتی که ایجاد شده و در فرصتی که بعد از بازی هفته ششم برای تیم ها ایجاد شده بتوانیم آمادگی لازم را کسب کنیم و نتایج خوبی به دست بیاوریم.


هافبک سپیدرود در رابطه با اشتباهش که منجر به گل اول برای حریف شد هم می گوید: تحت فشار بودم و خواستم زیرتوپ بزنم اما چون بدن هایمان در شرایط مناسب و آمادگی خوبی قرار ندارد احساس کردم اگر زیر توپ بزنم دفاع آنها دوباره از این موقعیت یک ضدحمله می سازند و فشار بیشتری به تیم وارد می کنند. در آن لحظه فکر کردم اگر توپ را برای رضا نورمحمدی فرستم خیلی بهتر باشد متاسفانه توپ روی پایم پله شد و از بالای سر رضا نورمحمدی مقابل پای مهاجم استقلال خوزستان قرار گرفت و این اتفاق افتاد و توپ وارد دروازه ما شد که شیرازه تیم از هم پاشید. دو دقیقه بعد هم آن اتفاق افتاد و تقریبا بازی به نفع حریف به پایان رسید، متاسفانه این اشتباه باعث شد تا هم شرمنده هواداران و هم کل تیم شدیم.


معقولی در مورد بازی هفته آینده شان مقابل صنعت هم اینطور می گوید: ما مقابل حریفان با این فکر که از پیش بازنده هستیم قرار نمی گیریم، ما خوب تمرین می کنیم و توان می گذاریم و با دوندگی ای که داریم تا دقایق 70 بازی هم سعی بر حفظ نتیجه داریم اما مشکل بدنی در نتیجه گیری مان تاثیرگذار می شود. امیدواریم در مقابل صنعت هم بتوانیم یک بازی داشته باشیم و حداقل امتیاز را کسب کنیم.

دیدگاه‌ها