کد خبر : 1548811 | 04 شهریور 1397 ساعت 08:57 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی ناپولی و شب پراحساس پیروزی بر میلان

آنچلوتی: با گتوزو رابطه‌ی خاصی دارم

بعد از پیروزی 3-2 ناپولی بر میلان، کارلو آنچلوتی سرمربی ناپولی اعلام کرد با گنارو گتوزو سرمربی میلان ارتباطی خاص و ویژه دارد.

آنچلوتی: با گتوزو رابطه‌ی خاصی دارم

به گزارش "ورزش سه"، آنچلوتی بعد از 17سال برای اولین بار با تیمی دیگر در مقابل تیم محبوبش، میلان قرار گرفت تا با شاگرد سابقش گنارو گتوزو سرشاخ شود. درحالیکه تیم آنچلوتی ابتدا 2-0 عقب افتاد ولی در نهایت این استاد بود که بر شاگرد پیروز شد تا ناپولی با نتیجه‌ی 3-2 به پیروزی برسد.

 

آنچلوتی بعد از بازی گفت:" میلان عالی بازی کرد ولی ما بعد از آنکه 2-0 عقب افتادیم با تمام وجود نشان دادیم که حاضر نیستیم بازی را رها کنیم. ما به تغییرات خود ایمان داشتیم و با قدرتی عجیب به جنگیدن ادامه دادیم".


آنچلوتی گفت:" من از همه‌ی بازیکنان سابق خاطرات خوبی دارم ولی رابطه‌ام با گتوزو رابطه‌ی خاص و ویژه‌ای است. امشب برای من شب فوق‌العاده‌ای بود، یک شب پراحساس. همه خوش‌شانس بودیم که چنین شبی را تجربه کردیم، تازه مجبور نبودم برای تجربه‌ی چنین شب قشنگی بلیط خریداری کنم!"


آنچلوتی در ادامه گفت:" میلان در بازی‌های قبلی در خط حمله خیلی خطرناک نبود ولی با زدن دو گل زودهنگام ما را غافلگیر کرد. بازی در چنین شرایطی خیلی سخت می‌شود. ولی ما سیستم را تغییر دادیم و تماشاچی‌ها هم کمک‌مان کردند تا به تلاش ادامه دهیم. این تیم سیستم 4-3-3 را خیلی خوب می‌شناسد ولی در ضمن می‌تواند 4-2-3-1 هم بازی کند. ما روی لوکاس بیگلیا به اندازه‌ی کافی فشار نمی‌آوردیم و به همین خاطر بود که مجبور شدم در خط هافبک تغییراتی بدهم".


دریس مرتنز به دستور آنچلوتی از نیمکت وارد زمین شد تا گل پیروزی‌بخش ناپولی را به ثمر برساند. مرتنز نشان داد که می‌تواند با لورنزو اینسینه، خوزه کالخون و آرکادیوش میلیک بازی کند.


آنچلوتی در این باره گفت:" مرتنز وقتی با اینسینه و میلیک ترکیب می‌شود خیلی خوب بازی می‌کند. البته مرتنز در ناپولی به معنای دقیق کلمه، پشت سر مهاجمین بازی نمی‌کند، بلکه او مقداری به سمت چپ متمایل است و در واقع وظیفه‌اش به یک وینگر شبیه می‌شود. به اعتقاد من مارک هامسیک کارش به عنوان یک بازی‌ساز را خیلی خوب انجام می‌دهد. وقتی تیم منظم‌تر و سازمان‌یافته‌تر شود او از این هم بهتر خواهد شد چون می‌تواند از پاسهای بلندش استفاده‌ی بیشتری ببرد".

دیدگاه‌ها