کد خبر : 1548838 | 04 شهریور 1397 ساعت 10:05 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

تکذیب شد؛ آبراموویچ چلسی را نمی‌فروشد

چلسی، ادعاهای مطرح شده درباره‌ی فروش این باشگاه را تکذیب کرد. ادعایی که توسط صفحه‌ی اقتصادی روزنامه‌ی ساندی تایمز مطرح شده بود.

تکذیب شد؛ آبراموویچ چلسی را نمی‌فروشد

به گزارش "ورزش سه"، این روزنامه ادعا کرده بود که مالک چلسی، رومن آبراموویچ برای فروش این باشگاه انگلیسی چیزی در حدود 2 میلیارد پوند می‌خواهد و برای فروش باشگاه همان متخصص آمریکایی‌ای را استخدام کرده که در سال 2015 به فروش 13 درصد از سهام منچسترسیتی به سرمایه‌گذاران چینی کمک کرده بود.


در آن معامله، کل ارزش منچسترسیتی 1.9 میلیارد پوند اعلام شده بود و آبراموویچ برای فروش باشگاه خود مبلغی بیشتر از این می‌خواهد. ولی روزنامه‌ی میرر انگلیس به نقل از یکی از منابع خود در باشگاه چلسی می‌گوید در این باشگاه هیچ تغییری اتفاق نیفتاده و چلسی در حال حاضر فروشی نیست.


به گزارش ساندی تایمز، آبراموویچ با درخواست این مبلغ قصد دارد چلسی را به گران‌ترین باشگاه فوتبال دنیا تبدیل کند. این خبر تنها چند روز بعد از آن منتشر شد که معلوم شد لیورپول یک تقاضای 2 میلیارد پوندی برای خرید باشگاه از طرف یک شیخ اماراتی را رد کرده است.

 

گفته شده سر جیم رتکلیف، ثروتمندترین مرد بریتانیا در اوایل سال جاری به خرید چلسی علاقه نشان داده. این خبرها در زمانی مطرح می‌شود که گفته شده آبراموویچ بعد از 15 سال در اختیار داشتن مالکیت چلسی مایل است چلسی را بفروشد. آبراموویچ اخیراً در انگلیس با مشکلات زیادی مواجه بوده تا جایی که حتی در ماه مه سال جاری مسئولان بریتانیایی از صدور ویزا برای ورود او به خاک این کشور جلوگیری کردند.

دیدگاه‌ها