کد خبر : 1549079 | 04 شهریور 1397 ساعت 18:28 | 34K بازدید | 0 دیدگاه

نام تائه هی - پرسپولیس؛ جای ربیع خواه خالی

پرسپولیس آخرین تقابل خود با نام تائه هی، ستاره کنونی الدحیل دو جدال سخت را پشت سر گذاشت.

نام تائه هی - پرسپولیس؛ جای ربیع خواه خالی

به گزارش "ورزش سه"، هافبک کره ای و بازیساز الدحیل با نمایش خیره کننده خود در خط میانی بارها برای این تیم ایجاد موقعیت کرد و شرایط سختی برای خط دفاعی پرسپولیس شکل داد. اتفاقی که به نظر می‌رسد در جدال روز سه شنبه هم رخ دهد و نام تائه هی به عنوان یکی از ستاره‌های تیم حریف سرخپوشان را به دردسر بیندازد.


در آخرین بازی دو تیم البته محسن ربیع خواه که این روزها دوران مصدومیت رباط صلیبی را پشت سر می‌گذارد، مامور مهار این ستاره کره‌ای بود و به خوبی توانست از پس وظایفی که برانکو ایوانکوویچ برعهده‌اش گذاشته بود بربیاید.


در بازی رفت کمال کامیابی نیا با توجه به مصدومیت از ناحیه کتف از جریان بازی خارج شده بود تا وظیفه مهار این بازیکن برعهده ربیع خواه باشد و او نیز به خوبی از پس آن برآمد. 


نام تائه هی در این فصل برای الدحیل در لیگ ستارگان دو گل به ثمر رسانده و در لیگ قهرمانان نیز یکی از گل‌های تیمش را به العین زده بود. ستاره‌ای که در صورت غفلت مدافعان پرسپولیس می‌تواند آنها را به دردسر بزرگی بیندازد و باید دید در شبی که جای محسن ربیع خواه خالی خواهد بود، مامور مهار این بازیکن چه عملکردی از خود به جا خواهد گذاشت.

دیدگاه‌ها