کد خبر : 1549187 | 05 شهریور 1397 ساعت 10:29 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

بیماری ستاره آلمانی همزمان با تغییر پست

چرا اوزیل مقابل وستهام بازی نکرد؟

اونای امری، سرمربی آرسنال، دلیل غیبت ستاره آلمانی تیمش در دیدار مقابل وستهام را فاش کرد.

چرا اوزیل مقابل وستهام بازی نکرد؟

به گزارش "ورزش سه"، مسوت اوزیل بعد از یک جام جهانی ناامیدکننده و حواشی پس از آن، امیدوار بود که فصل جدید را در شرایط بهتری با آرسنال آغاز کند اما به نظر می رسد در لندن هم اوضاع برای این ستاره آلمانی خوب پیش نمی رود.

پس از شکست 3-2 آرسنال مقابل چلسی، بار دیگر انتقادات از اوزیل و سبک بازی او اوج گرفت و حتی تعدادی از ستاره های سابق آرسنال اعلام کردند که سبک بازی او مناسب حضور در تیم اونای امری نیست. غیبت او در دیدار مقابل وستهام که با پیروزی 3-1 توپچی ها همراه بود، با شایعاتی در مورد تنبیه این بازیکن همراه بود اما اکنون مشخص شده که دلیل این اتفاق، عدم تمایل او برای بازی در پستی غیر از پست همیشگی اش بوده است.

اوزیل که به عنوان بازی‌ساز در جریان شکست 3-2 توپچی‌ها در مقابل چلسی نمایش ناموفقی داشت، روز پنج‌شنبه به دفتر سرمربی آرسنال احضار شد تا امری با او درباره‌ی پست جدیدی که برایش در نظر گرفته صحبت کند.

اما اوزیل که در آرسنال هفته‌ای 350هزار پوند دستمزد می‌گیرد ادعا کرد آنقدر مریض است که نمی‌تواند روز جمعه با تیم تمرین کند. اوزیل روز شنبه هم در تمرینات آرسنال شرکت نکرد.

 

1328498

 

امری در این باره گفت:" من با اوزیل درباره‌ی اوضاع تاکتیکی این بازی و بازی قبلی تیم صحبت کردم و او گفت مریض است. ما روز پنج‌شنبه صحبت کردیم و اوزیل روز جمعه به دلیل بیماری در تمرینها حاضر نشد. ما با دکتر صحبت کردیم و به این نتیجه رسیدیم که بهتر است او در خانه بماند. ولی اگر اوزیل روز شنبه احساس می‌کرده حال بهتری دارد باید در تمرینات حاضر می‌شد".

با وجود بیماری غیرمنتظره اوزیل، رسانه‌ها گزارش دادند که او روز یکشنبه در کمپ آرسنال دیده شده و با هم بازی‌هایش گفت و گو کرده.

امری در ادامه‌ی صحبت‌های خود گفت:" انگلیسی من خیلی خوب نیست ولی اگر مسوت احساس می‌کند حالش خوب است ترجیح می‌دهم اینجا در کنار ما باشد نه در خانه‌اش".

در دوران حضور اوزیل در آرسنال، این هفتمین باری است که او به دلیل بیماری در بازی‌های این تیم شرکت نمی‌کند.

امری گفت:" بله، اوزیل مریض بود. به همین خاطر ما روز شنبه با دکترها صحبت کردیم و به این نتیجه رسیدیم که بهتر است او بازی نکند. ولی مسوت امروز اینجا در کنار تیم است چون احساس می‌کند حالش بهتر شده."

دیدگاه‌ها