کد خبر : 1549315 | 05 شهریور 1397 ساعت 14:55 | 55.8K بازدید | 0 دیدگاه

آرزوی موفقیت ستاره سنگالی برای آبی‌ها

تیام: استقلال مقابل السد نمایش درخشانی خواهد داشت

ستاره سنگالی با وجود جدایی جنجالی از باشگاه ایرانی همچنان خود را طرفدار این تیم می داند و در آستانه بازی حساس با رقیب قطری برای هم تیمی هایش آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال با گل های مامه بابا تیام و درخشش مهاجم سنگالی توانست تا این مرحله از لیگ قهرمانان آسیا پیش بیاید، بازیکنی که در تابستان بر سر تمدید قرارداد با باشگاه به توافق نرسید تا جدایی جنجالی او از این تیم جنجال های بسیار زیادی در پی داشته باشد.


در شرایطی که تیام این روزها در تمرینات عجمان خود برای حضور در لیگ امارات آماده می کند اما توجه این بازیکن از استقلال دور نشده تا جایی که ستاره سنگالی در فاصله چند ساعت تا بازی با السد با انتشار پستی در استوری اینستاگرام خود برای هم تیمی هایش در بازی بزرگ امشب آروزی موفقیت کرد.


تیام در پیام خود برای استقلال و طرفدارانش نوشت:« بهترین ها رو برای تیم محبوبم استقلال ، هم تیمی های عزیز و سابقم همین طور دوست داشتنی ترین هواداران دنیا آرزو می کنم و مطمئن هستم در بازی امشب درخشان تر از همیشه در زمین مقابل السد ظاهر خواهید شد».


نکته جالب این که مهاجم سنگالی با انتشار تصویری از شادی بعد از گلزنی به العین در لیگ قهرمانان آسیا و قراردادن چهار قلب آبی همچنان به دلربایی از طرفداران استقلال پرداخت تا ثابت کند همچنان دلش با این تیم است.

 

1331315

دیدگاه‌ها