کد خبر : 1549318 | 05 شهریور 1397 ساعت 14:53 | 36.3K بازدید | 0 دیدگاه

لبخند پرسپولیسی‌ها به ادعاها و کری‌خوانی الدحیل

تا پیش از شروع 90 دقیقه‌ای جدال الدحیل و پرسپولیس در دوحه، حریف به کری خوانی پرداخته و پیش بینی یک برد آسان را داشته‌اند.

لبخند پرسپولیسی‌ها به ادعاها و کری‌خوانی الدحیل

به گزارش "ورزش سه"، مدیران، کادرفنی و بازیکنان الدحیل به واسطه عملکردی که طی هشت بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان به جا گذاشته‌اند، از امیدواری بزرگی برای پیروزی آسان مقابل پرسپولیس صحبت می‌کنند.


شرایط پرسپولیس طی یک سال اخیر و عدم حضور آنها در نقل و انتقالات و جذب بازیکن، اکنون آنها را در شرایط نابرابر مقابل نماینده قطر قرار داده است. اتفاقی که باعث شده تا حریف از خیال آسوده خود برای برتری در این بازی صحبت کند.


در ترکیب پرسپولیس اما بازیکنان به واسطه انگیزه‌ای که از سوی کادرفنی و هواداران به آنها منتقل می‌شود، به دنبال این هستند تا از تمام توان خود برای پاسخ به این ادعای الدحیلی‌ها سود ببرند. بازیکنان باتجربه‌ای همچون سیدجلال حسینی و حسین ماهینی طی روزهای اخیر به دنبال این بودند تا ‌هم‌تیمی‌های خود را از ارائه نمایش احساسی مقابل حریف دور کنند و با انگیزه‌ای که بابت این کری‌ها به اردوگاه سرخ‌ها منتقل شده، آنها به دنبال کسب یک نتیجه مناسب در دوحه هستند.


موضوعی که برانکو نیز در جلسه شب گذشته خود با بازیکنان مطرح کرد و با برشمردن توانایی بازیکنان و اینکه الدحیل حتی علیرغم ادغام دو تیم لخویا و الجیش همچنان از نظر کیفی تنها با تکیه بر تک ستاره‌های خود قادر به شکست این تیم نخواهد بود، سعی در بالا بردن توان ذهنی و انگیزشی بازیکنان داشته است.


با این شرایط به نظر می‌رسد کری‌خوانی‌ها و آسان شمردن پرسپولیس توسط الدحیلی‌ها طی روزهای اخیر با پاسخ محکمی از سوی بازیکنان این تیم طی 90 دقیقه جدال فرداشب همراه شود.

دیدگاه‌ها