کد خبر : 1549454 | 05 شهریور 1397 ساعت 23:15 | 109.1K بازدید | 0 دیدگاه

فریرا دست شفر را خواند؛

تعویضی که استقلال را از هم پاشاند (عکس)

خروج نویمایر و ورود محمد دانشگر اولین تعویض وینفرد شفر بود که البته به هیچ وجه به کار آبی پوشان نیامد.

به گزارش "ورزش سه"، پیش از اینکه اولین تعویض استقلالی ها انجام شود، اشتباه سرپرست آبی پوشان در درج شماره بازیکنی که قرار بود محمد دانشگر جایگزین او شود، برای دقایقی تمرکز سرمربی آلمانی استقلال را به هم ریخت.


در واقع شفر دستور تعویض دانشگر با نویمایر آلمانی را داده بود ولی الحاجی گرو در حال خروج از زمین بود که با دخالت شفر تعویض مورد نظر سرمربی استقلال چند دقیقه بعد انجام شد و محمد دانشگر جایگزین هافبک آلمانی استقلال شد.


شاید وینفرد شفر با توجه به اینکه با یک گل از حریف خود پیش افتاده بود به این فکر می کرد که با ایجاد تجمع در یک سوم دفاعی و اضافه کردن یک مدافع، بتواند توپ های بازیکنان السد را در نزدیکی ها محوطه جریمه دفع کند و برای ضدحملات برنامه ریزی کند و به همین دلیل بود که اولین تعویض آبی پوشان در دقیقه 55 ثبت شد.


در سوی دیگر اما بلافاصله پس از تعویض شفر در دقیقه 59 فریرا سرمربی پرتغالی السد هم دست به تعویض زد و یکی از هافبک های اصلی خود را که به دلیل مصدومیت برای حضور 90 دقیقه ای آماده نبود جایگزین عیسی ابوبکر کرد تا نبض میانه میدان را در اختیار بگیرد.


در ادامه اضافه شدن یک بازیکن بازیساز و خروج یکی از بهترین بازیکنان استقلال در نیمه اول که قدرت حفظ و گردش توپ را داشت، سبب شد تا شاگردان فریرا در میانه میدان تیم برتر میدان شوند و کار راحت تری را در دقایق باقی مانده داشته باشند.


تعویض شفر برای تقویت خط دفاعی تیم بود ولی از همین نقطه این تیم دو باره دروازه خود را باز شده دید و دانشگر نتوانست اهدافی که مدنظر سرمربی استقلال بود را پیاده کند.


سرمربی استقلال که در 10 دقیقه پایانی و پس از دریافت سه گل طی 13 دقیقه از بازگشت به بازی ناامید شده بود، در دقیقه 81 دومین تعویض خود را با خروج همام و ورود سجاد آقایی انجام داد ولی این تعویض هم کارساز نشد تا تعویض سومی برای آبی پوشان در کار نباشد و در وقت های اضافی هم سرمربی پرتغالی السد دو تعویض برای گرفتن زمان بازی در دقایق 88 و 91 انجام داد و در پایان مربی ای لقب گرفت که حالا با توجه به بازی خانگی و کسب پیروزی 3 بر 1 در تهران شانس بسیار زیادی برای حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا دارد.

 

 

البته سرمربی استقلال در کنفرانس خبری پس از بازی اعلام کرد که نویمایر به دلیل مصدومیت تعویض شده است.

دیدگاه‌ها