کد خبر : 1549508 | 06 شهریور 1397 ساعت 08:27 | 25.8K بازدید | 0 دیدگاه

روزنامه‌ی کاتالان: جنگ تمام‌عیار

درگیری بارسا و پی اس جی بر سر رابیو

بارسلونا از باشگاه فرانسوی پاری سن ژرمن خشمگین است. روزنامه‌ی ورزشی اسپورت که یکی از مهم‌ترین روزنامه‌ی ورزشی شهر بارسلونا است این خبر را منتشر کرد.

 

به گزارش "ورزش سه"، این روزنامه کاتالان در صفحه‌ی  اول خود با استفاده از تیتر "جنگ تمام‌عیار" به درگیری این دو باشگاه بزرگ پرداخته. بخش مهمی از ناراحتی و دلخوری دو باشگاه از هم به موضوع آدرین رابیو برمی‌گردد. رابیو تا ژوئن 2019 با پی اس جی قرارداد دارد و به نظر می‌رسد باشگاه پاریسی برای تمدید قراردادش با او دچار مشکل شده است. به این ترتیب، رابیو تابستان آینده می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد به هر تیمی که می‌خواهد منتقل شود.


بارسلونا از طرفی خواهان جذب این بازیکن است و از تابستان همین امسال با او تماسهایی برقرار کرده. اریک آبیدال و پپ سگورا در اوایل ماه ژوئیه به پاریس رفتند تا علاقه‌ی بارسا برای جذب رابیو را به پاری سن ژرمن اطلاع دهند. هر چند به افکار عمومی اطلاع داده نشد که ابراز علاقه‌ی بارسا برای جذب او در تابستان امسال بوده یا سال آینده.


روزنامه‌های فرانسوی خبر دادند که پی اس جی از طریق یک کانال رسمی به بارسا اطلاع داده که ممکن است برای شکایت از رفتار باشگاه بارسلونا در این قضیه به فیفا شکایت کند.

 

فرانسوی‌ها معتقدند بارسا با رابیو به توافقی ضمنی رسیده تا او یک سال دیگر در پی اس جی صبر کند تا تابستان سال آینده به عنوان بازیکن آزاد به بارسا منتقل شود. این چیزی است که مسئولین پاری سن ژرمن را عصبانی و خشمگین کرده.


از طرف دیگر بارسا هم در این میان از انتقادات باشگاه پاریسی عصبانی است و می‌گوید پی اس جی در این مورد واکنش‌های افراطی نشان داده و رفتارش در حد یک باشگاه بزرگ اروپایی نیست. کاتالان‌ها اعلام کرده‌اند که از وضعیت پیش‌آمده متعجب و متحیر هستند و از خبرهای منتشرشده به هیچ وجه راضی نیستند.

 

1331560

 

 

دیدگاه‌ها