کد خبر : 1549557 | 06 شهریور 1397 ساعت 11:40 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

ربیع‌خواه: مطمئنم می‌توانیم الدحیل را شکست دهیم

ربیع خواه که در فصل گذشته بازیکنی تاثیرگذار در ترکیب سرخپوشان لقب گرفته بود، این روزها دوران نقاهت را پشت سر می‌گذارد.

ربیع‌خواه: مطمئنم می‌توانیم الدحیل را شکست دهیم

به گزارش "ورزش سه"، اوج عملکرد هافبک میانی پرسپولیس را در جدال مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان و مقابل الاهلی عربستان می‌توان عنوان کرد. جایی که پرسپولیس 10 نفره باید مقابل رقیب قدرتمند عربستان دقایقی طولانی قرار می‌گرفت و البته در نهایت توانست به نتیجه لازم دست یابد. ربیع خواه اکنون پنجمین ماه دوری خود از پرسپولیس را به دلیل مصدومیت پشت سر می‌گذارد. او در خصوص مصدومیتش گفت: شرایط آماده سازی را زیر نظر مارکو و کادرپزشکی دنبال می کنم. همه چیز خوب پیش می رود. نزدیک به 115 روز از مصدومیتش گذشته و ان شاالله 25 روزدیگر به تمرینات با توپ و تمرین گروهی اضافه می‌شود.


وی ادامه داد: فکر کنم نزدیک به دو ماه دیگر برای بازی و حضور در ترکیب پرسپولیس در صورت صلاحدید آقای برانکو آماده شوم.


هافبک سرخپوشان درباره کمبود بازیکن در لیست پرسپولیس و مشکلاتی که با آن درگیر است گفت: خدا را شکر شرایط تیم بد نیست. بالاخره ما از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم بودیم اما اسکلت تیم حفظ شده و بچه های ثابت فصول گذشته در لیست مانده‌اند و فکر کنم در آینده خیلی بهتر از این هم شویم.


ربیع خواه درباره نتیجه دیدار مقابل الدحیل قطر گفت: الدحیل تیم خوبی است اما ما هم مدعی هستیم. ان شاالله بچه ها دست پر برگردند. خیلی به این مساله امیدواریم و مطمئنا با عملکرد خوب خود یک نتیجه قابل اعتنا را به ثبت خواهند رساند و همه به عملکرد بازیکنان ایمان داریم.


هافبک پرسپولیس که در فصل گذشته لیگ قهرمانان و در مرحله یک چهارم یکی از بازیکنان تاثیرگذار پرسپولیس مقابل الاهلی لقب گرفته بود گفت: لطف خدا بود. ما جلوی الاهلی عربستان 10 نفره شدیم. امسال به نظرم می‌توانیم الدحیل را شکست دهیم. با نگاه خدا، حمایت هواداران و تلاش بچه‌ها همه امیدوار به کسب نتیجه مقابل الدحیل و صعود به مرحله بعدی هستیم.

دیدگاه‌ها