کد خبر : 1549573 | 06 شهریور 1397 ساعت 11:28 | 25.9K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجم بارسا در تست پزشکی دورتموند

پاکو آلکاسر، بازیکن بارسلونا که این باشگاه با پیوستنش به دورتموند به عنوان بازیکن قرضی موافقت کرده بود امروز در تست پزشکی زردپوشان آلمانی شرکت می‌کند.

مهاجم بارسا در تست پزشکی دورتموند

به گزارش "ورزش سه"، براساس قراداد امضا شده بین بارسلونا و بوروسیا دورتموند، آلکاسر به مدت یک فصل، به عنوان بازیکن قرضی به دورتموند خواهد پیوست هر چند باشگاه آلمانی می‌تواند در پایان این مدت، با پرداخت مبلغ توافق‌شده او را به صورت دائمی به خدمت بگیرد. گفته می‌شود در صورت دائمی شدن انتقال آلکاسر، دورتموند 25 میلیون پوند به بارسا پرداخت خواهد کرد.


آلکاسر اسپانیایی که دوشنبه برای شرکت در تست پزشکی دورتموند به آلمان پرواز کرده بود امروز در محل باشگاه دورتموند در تست‌های پزشکی شرکت می‌کند. این ستاره‌ی سابق والنسیا که دو سال پیش به نیوکمپ منتقل شده بود در این دو فصل نتوانست جایگاه خود را به عنوان یکی از بازیکنان فیکس بارسا تثبیت کند.


آلکاسر در حالی به دورتموند پیوسته که این باشگاه آلمانی سال پیش در همین روزها عثمان دمبله‌ی فرانسوی را با قراردادی 134 میلیون پوندی به بارسلونا واگذار کره بود و ورود عثمان دمبله به نیوکامپ باعث شد آلکاسر نتواند در ترکیب بارسا به عنوان بازیکن فیکس بازی کند. روزنامه‌ی ورزشی اسپورت که در بارسلونا منتشر می‌شود ارزش قرارداد قرضی آلکاسر برای پیوستن به دورتموند را 2.3 میلیون پوند اعلام کرد. دورتموند منتظر است تا کیفیت آلکاسر را در ترکیب  خود محک بزند و امیدوار است در پایان فصل جاری با جذب او برای تقویت خط هافبک خود اقدام کند.

دیدگاه‌ها